اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جشنواره پند و پنت گامی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان گفت: برگزاری جشنواره تئاتر و کمدی پند و پنت در شهرستان میناب گامی از سوی هنرمندان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

جشنواره پند و پنت گامی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

انوشیروان پیشدار معاون هنری اداره کل فرهنگ وارشاد هرمزگان در حاشیه برگزاری هفتمین جشنواره تئاتر کمدی پند و پنت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: جشنواره پند و پنت با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان میناب کار خود را آغاز کرده است که با هنرمندی  هنرمندان این شهرستان آسیب های اجتماعی را به تصویر خواهند کشید.

وی افزود: شهرستان میناب یکی از شهرستانهایی است که بیشترین رویدادهای فرهنگی و هنری در آن انجام می شود و این جشنواره هم یکی از رویدادهایی است که در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی را خواهد گذاشت.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان گفت: امیدوار هستیم که با برنامه ریزی مناسب  بتوانیم این جشنواره را درسالهای آینده به صورت استانی و یا منطقه ای برگزار کنیم.

پیشدار عنوان کرد: اگر همت هنرمندان مینابی وجود نداشت شاید این جشنواره برگزار نمی شد و از همه دستگاهها و کسانی که در برگزاری این جشنواره کمک کردند، قدردانی می شود.

وی با بیان اینکه ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان از این رویدادها حمایت خواهیم کرد، تصریح کرد: نگاه ما این است که در سال آینده این جشنواره به صورت استانی و یا منطقه ای  برگزار شود و از آنجایی که موضوع آسیب های اجتماعی برای ما مهم است، هنرمندان از طریق تئاتر و کمدی این موضوع را به مردم گوشزد می کنند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان گفت: این رویداد که هفتمین دوره آن  در میناب برگزاری می شود یک تجربه جدید است که  مهم بودن این جشنواره را با استقبال خوب مردم می توان دید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول