اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پلمب ۵ مرکز عرضه فرآورده دامی متخلف در استان سمنان

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از پلمب پنج واحد تولید و عرضه فرآورده‌های دامی و پروتئینی غیربهداشتی طی سه ماه نخست امسال در استان سمنان خبر داد.

پلمب ۵ مرکز عرضه فرآورده دامی متخلف در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا حسینی، مدیرکل دامپزشکی استان سمنان اظهار کرد: بهار امسال ۴۰ پرونده در زمینه تولید و عرضه محصولات دامی و پروتئینی غیربهداشتی طی بازرسی‌های کارشناسان دامپزشکی از مراکز عرضه و تولید در مراجع قضایی تشکیل شد که برای ۱۳ پرونده حکم صادر شد و ۲۷ پرونده در دست اقدام است.

وی گفت: بهار سال گذشته شمار پرونده‌های تشکیل شده در زمینه تولید و عرضه محصولات دامی و پروتئینی غیربهداشتی در مراجع قضایی استان سمنان ۳۷ پرونده بود که ۱۳ پرونده رسیدگی شد و ۲۴ پرونده در دست اقدام است.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان بیان کرد: ۲۶ محموله غیرمجاز در زمینه حمل دام و فرآورده‌های دامی و دارو با نظارت هوشیارانه کارشناسان دامپزشکی بهار امسال شناسایی و توقیف شد.

حسینی ادامه داد: از مجموع ۲۶ محموله غیرمجاز توقیف شده به وسیله کارشناسان دامپزشکی استان سمنان در بهار امسال چهار محموله مربوط به حمل غیرمجاز دام سبک و سنگین زنده، چهار محموله مربوط به حمل طیور و ۱۵ محموله مربوط به فرآورده‌های خوراکی و سه محموله مربوط به فرآورده‌های غیرخوراکی بوده است.

 مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از پلمب پنج واحد تولید و عرضه فرآورده‌های دامی و پروتئینی غیر بهداشتی طی سه ماه نخست امسال در این استان خبر داد.

وی از شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک و آلودگی در عرضه فرآورده‌های دامی و پروتئینی را می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۱۵۱۲ سامانه اطلاع‌رسانی اداره کل دامپزشکی استان گزارش کنند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول