اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در ساری شروع به کار کرد

قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی مازندران با معارفه حسین حسین‌زاده به عنوان مسؤول و محمدحسن سیفی به عنوان جانشین و قائم مقام این قرارگاه در ساری افتتاح شد.

قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در ساری شروع به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، مراسم افتتاح قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی مازندران با معارفه حسین حسین‌زاده به عنوان مسؤول و محمدحسن سیفی به عنوان جانشین و قائم مقام این قرارگاه در استان با حضور سردار رحیم نوعی‌اقدم فرمانده قرارگاه کشور در ساری برگزار شد.

در این آئین که با حضور داود گودرزی دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور و رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، سردار رحیم نوعی‌اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) و از فرماندهان جبهه مقاومت، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام موسوی معاون قضایی و معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان و سیدعباس حسینی مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری و سایر مقامات ارشد قضایی، اجرایی و نظامی استان و مسؤولین قرارگاه در شهرستانهای مازندران و گلستان در محل سپاه کربلا مازندران برگزار شد، قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان مازندران رسماً آغاز به کار کرد.

قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی، بدون وابستگی به حزب یا نهاد خاص بر آن شده که با هدف مبارزه با مفاسد اقتصادی در مسیر ریشه‌کن کردن فساد و سالم سازی اقتصاد ایران اسلامی گام بردارد.

روش فعالیت قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی، احصای مسائل و راهکارها از طریق تشکیل میزهای تخصصی، برگزاری جلسات کارشناسی منظم، مصاحبه با صاحب نظران و رصد اتفاقات و تحولات اقتصادی کشور است.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول