اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وقوع 2 تصادف در محورهای زنجان۳ نفر را مصدوم کرد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: وقوع دو فقره تصادف در محورهای استان سه نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

وقوع 2 تصادف در محورهای زنجان۳ نفر را مصدوم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غفور آقاجانلو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 1۸ و سه دقیقه گزارش برخورد سمند با پژو 405 توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه بلافاصله بعد از دریافت گزارش تصادف دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال همراه با آمبولانس و ست نجات به محل حادثه اعزام شد، افزود: این سانحه در کیلومتر ۷۸ آزادراه زنجان-قزوین روی داده است.
وی گفت: این تصادف دو مصدوم داشت که تیم‌های هلال احمر  اقدام به انجام کمک‌های اولیه و کنترل صحنه تصادف کردند.
آقاجانلو از وقوع تصادف دیگری در کیلومتر ۲۵ جاده ابهر به خدابنده خبر داد و افزود: در این سانحه خودروی سمند واژگون و یک مصدوم بر جای گذاشته بود.
وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ ندای امداد در هر ساعت از شبانه‌روز برای دریافت خدمات امدادی تماس بگیرند.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول