اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

امنیت در میهمانی غدیر برقرار است

فرمانده عملیاتی قرارگاه سپاه در جنوب غرب تهران بزرگ از آماده‌باش کامل تمام قرارگاه‌های سپاه برای برقراری و حفظ امنیت در روز برگزاری «میهمانی 10 کیلومتری غدیر» خبر داد.

امنیت در میهمانی غدیر برقرار است

به گزارش فارس، سردار رضا گرشاسبی فرمانده عملیاتی قرارگاه سپاه در جنوب غرب تهران بزرگ با حضور در استودیو غدیر شهرداری منطقه 10 با اشاره به برگزاری مهمانی 10 کیلومتری غدیر گفت: براساس تدابیر مسئولان و مقرر شد این پیاده‌روی بزرگ پرشور از خیابان آزادی تا میدان امام حسین(ع) و بالعکس برپا شود.

وی با اشاره به برقراری امنیت در این محور افزود: با دستور سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ، تمام قرارگاه‌ها برای برقراری و حفظ امنیت در این روز بزرگ در کنار مردم، بسیج، نیروهای پلیس راهور و فاتب در آماده باش کامل هستند و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

سردار گرشاسبی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی مقرر شده بود که 1300 موکب و غرفه از میدان امام حسین(ع) تا خیابان آزادی برپا شود ولی اکنون شاهد برپایی 2300 موکب و غرفه در این محور هستیم.

فرمانده عملیاتی قرارگاه سپاه در جنوب غرب تهران بزرگ گفت: سپاه تهران بزرگ، پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت غرفه‌های فرهنگی از جمله نقاشی کودکان، پاسخ به مسائل شرعی و فعالیت‌های خدماتی به پا کردند تا در این روز بزرگ به مردم خدمت ارائه دهند.

وی با اشاره به استقامت و مقاومت مردم در برابر مشکلات اقتصادی و هجمه دشمنان گفت: مردم عزیز کشور باور داشته باشند که ایران قدرتی بزرگ است و دشمنان هم متوجه این موضوع شده‌اند که به راحتی نمی‌توانند با آن مقابله کنند و مطمئن باشید ایران یکی از ابرقدرتهای جهان خواهد شد.

همچنین مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از جشن غدیر در جمع خبرنگاران گفت: این سنتی است که از سال گذشته شروع شده است. به طوری که اهمیت دادن بیشتر به عید غدیر یک کار ارزنده و مبنایی است. در گذشته روز عید میدان توپخانه سابق، آتش بازی می کردند که نشان از اهمیت عید غدیر داشت. اهمیت دادن به این اعیاد از جمله عید غدیر که عید ولایت است و عید فکری و مبنایی جمهوری اسلامی است، مهم است.

وی افزود: این مراسم از سال گذشته شروع شد، البته سال گذشته این مراسم مشکلات ترافیکی ایجاد کرد.  امسال خدمات دهی با اتوبوس و مترو خیلی به این مراسم کمک کرد. پیش بینی شرکت ۳ میلیون نفر در این مراسم وجود داشت که من فکر میکنم می‌تواند بیشتر باشد.

چمران ادامه داد: حرکت های خودجوش مرمی قابل ستایش است و شهرداری در این زمینه تلاش بسیاری کرده است. ایجاد غرفه ها و موکب‌ها، بحث بازی برای کودکان و خدمات فرهنگی در مراسم امسال گسترده بود. برای شادی و مراسم اسلامی باید بها بدیم.

وی با بیان اینکه در این میهمانی افراد با هر سلیقه ای وجود دارند، افزود: جلسات فراوان و مختلفی بین ارگان‌های دخیل در این مراسم برگزار شده تا بهترین خدمات به شرکت کنندگان در این جشن  ارائه شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول