اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه رامهرمز: ولایت فقیه استمرار عید غدیر است

امام جمعه رامهرمز گفت: امروز ولایت فقیه استمرار عید غدیر است و ضمن شکر این نعمت الهی می‌بایست نسبت به اطاعت از اوامر ولی امر کوشا باشیم.

امام جمعه رامهرمز: ولایت فقیه استمرار عید غدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، حجت‌الاسلام سید محمدحسین میری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رامهرمز با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: روز غدیر روز برهان و حجت بر تمام جویندگان حق و حقیقت است و امیرالمؤمنین(ع) به صراحت کلام رسول اکرم(ص) جدا کننده حق و باطل است و تنها افرادی که در جبهه علی باشند بر حق هستند.

وی در ادامه خطبه‌ها گفت: ولایت امیرالمومنین(ع) امتحان و آزمایش مؤمنین است که چه کسی بر صراط الهی پایمردی خواهد کرد و چه کسی راه نفاق پیش می‌گیرد و از صراط الهی خارج می‌شود که خداوند ما را در این مسیر قرار داده است.

امام جمعه رامهرمز تصریح کرد: عید غدیر در بین تمام اعیاد اسلامی بزرگترین و مهمترین است چرا که این عید موجب تکامل دین و اسلام گردید و طبق روایات در این عید تمام پیامبران به عبادت و شکر الهی پرداختند و بر ماست که با تأسی از سیره اولیای الهی شکر این نعمت را به جا آوریم.

وی بیان کرد: امروز ولایت فقیه استمرار عید غدیر است و ضمن شکر این نعمت الهی می‌بایست نسبت به اطاعت از اوامر ولی امر کوشا باشیم.

میری با اشاره به عضویت ایران در پیمان شانگهای گفت: عصبانیت دشمن و فضاسازی رسانه‌ای آنها علیه این موضوع بیانگر اهمیت و تاثیر این عضویت در موضوعات داخلی است که در این خصوص می‌بایست از دولت انقلابی حمایت کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول