اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه آبادان: دولت انقلابی مشکلات تورم و اشتغال را رفع کند

امام جمعه آبادان گفت: دولت انقلابی و با بصیرت، مشکلات کشور از جمله تورم و اشتغال را رفع کند.

امام جمعه آبادان: دولت انقلابی مشکلات تورم و اشتغال را رفع کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای ثامن‌الائمه(ع) با اشاره به مشکلات کشور اظهار کرد: امیدواریم دولت انقلابی و با بصیرت، مشکلات کشور از جمله تورم و اشتغال را رفع کند.

وی با محکوم کردن آتش زدن قرآن تصریح کرد: هتک حرمت به قرآن ناشی از فوران کینه و غضب از کلام وحی و پیشرفت روزافزون اسلام در غرب است.

امام جمعه آبادان افزود: آنها با اهانت و آتش زدن قرآن در واقع نمی‌دانند که دل‌های آزادگان جهان بیشتر متوجه قرآن خواهد شد و هر چه از تاریخ بشر می‌گذرد، آیات نورانی قرآن در قلوب مردم بیشتر نفوذ می‌کنند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور فرانسه عنوان کرد: فرانسه سال‌ها از منافقین حمایت کرد و قصدش ایجاد نفاق بود ولی اکنون همین نفاق یقه خودش را گرفته است.

غبیشاوی تصریح کرد: در اتفاقات اخیر بیش از 4 هزار فرانسوی بازداشت شدند ولی آمار واقعی را دولت فرانسه نمی‌دهد، در صورتی که این کشور در فتنه ایران بارها با فضاسازی رسانه‌ای قصد برهم زدن آرامش مردم را داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول