اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

علی بابا از رقیب چینی ربات ساخت تصویر رونمایی کرد

شرکت چینی از تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی برای مقابله با «میدجرنی» و «دال-‌ای» رونمایی کرد.

علی بابا از رقیب چینی ربات ساخت تصویر رونمایی کرد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، علی بابا روز جمعه یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی (AI) را معرفی کرد که در ابتدا به صورت بتا در دسترس مشتریان سازمانی قرار گرفت.

مولد تصویر«Tongyi Wanxiang» با دال-‌ای و میدجرنی، رقبای مستقر در ایالات متحده که طرفداران زیادی در سراسر جهان به دست آورده اند، رقابت خواهد کرد.

علی بابا همچنین یک تولید کننده متن مشابه چت‌جی‌پی‌تی به نام«Tongyi Qianwen»را منتشر کرده است که ماه آوریل راه اندازی شد.

پس از موفقیت ربات گفت و گوی شرکت اپن ای آی، چندین شرکت بزرگ فناوری چینی به شدت در حال حرکت برای عرضه محصولات و خدمات هوش مصنوعی هستند. شرکت مک کینزی تخمین می زند که هوش مصنوعی مولد در نهایت می تواند سالانه 7.3 تریلیون دلار به ارزش اقتصاد جهان بیافزاید.

بایدو و سنس‌تایم نیز اخیراً از مولدهای تصویر هوش مصنوعی رونمایی کردند، اگرچه خدمات هوش مصنوعی مولد هنوز تأییدیه نظارتی را برای توزیع گسترده در چین دریافت نکرده اند.

علی بابا همچنین ModelScopeGPT، یک ابزار هوش مصنوعی برای توسعه دهندگان را عرضه کرده است.

مولد تصویر Tongyi Wanxiang که تقریباً به معنای حقیقت از ده ها هزار تصویر است، روز جمعه در کنفرانس جهانی هوش مصنوعی در شانگهای فاش شد.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول