اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت دو جوان فلسطینی در یورش اشغالگران به نابلس

در پی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس، دو جوان فلسطینی شهید و دو تن دیگر زخمی شدند.

شهادت دو جوان فلسطینی در یورش اشغالگران به نابلس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (جمعه، هفتم جولای) با یورش به منزلی در شهر نابلس، دو جوان فلسطینی را شهید و دو تن دیگر را زخمی کردند.

براساس گزارش خبرنگار شبکه «الجزیره» نیروهای رژیم اشغالگر با محاصره این منزل، دو تن از نیروهای مقاومت به نام‌های «حمزه مقبول» و «خیری شاهین» را بعد از عدم تسلیم شدن به شهادت رساندند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که دو جوان دیگر هم یکی از ناحیه کمر و دیگری از ناحیه پا مجروح شدند که به بیمارستان رافیدیا در نابلس منتقل شدند.

رسانه‌های عبری در گزارش‌های خود از این حمله اعلام کردند که یکی از نظامیان صهیونیست طی درگیری‌ها زخمی شده است.

شبکه صهیونیستی «کان» در گزارشی از این حمله اعلام کرد: نیروهای ارتش صبح امروز برای دستگیری و ضبط سلاح وارد شهر نابلس شده بودند که این ورود، منجر به درگیری شد.

این یورش در حالی امروز علیه نیروهای مقاومت در نابلس انجام شد که بامداد دوشنبه، ارتش رژیم اشغالگر به اردوگاه جِنین در کرانه باختری حمله کرده و سرانجام ۴۸ساعت بعد از درگیری با مردم این شهر مجبور به عقب‌نشینی شده بودند.

عملیات‌های مقاومتی مردم فلسطین از روز سه‌شنبه علیه شهرک‌نشینان صهیونیست آغاز شده و امنیت پوشالی رژیم اشغالگر در هم شکسته است. رسانه‌های صهیونیستی هم در گزارش‌های متعددی اعلام کردند که عملیات نظامی اخیر ارتش شکست دیگری برای تل‌آویو بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول