اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش قیمت خرید گندم

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی با قیمت هر کیلوگرم 15 هزار تومان محاسبه و پرداخت خواهد شد.

افزایش قیمت خرید گندم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، اظهار کرد: فیش‌های ثبت شده در روزهای اخیر به صورت علی الحساب با قیمت سال 1401 محاسبه شده است و به زودی اعداد ثبت شده اصلاح و با قیمت هر کیلوگرم 15 هزارتومان پرداخت می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره پرداخت جایزه و یارانه کاشت گندم به کشاورزان، گفت: همه محموله‌های تحویلی گندم به مراکز خرید با احتساب یارانه کاشت و جایزه با قیمت هر کیلوگرم 15 هزار تومان محاسبه و پرداخت خواهد شد.
وی عنوان کرد: مابقی مبلغ محموله‌های گندم تضمینی خریداری شده به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.
شایان ذکر است نرخ خرید تضمینی گندم در سال گذشته(1401) با تصویب شورای قیمت‌گذاری و تأیید این مصوبه در جلسه هیأت دولت، به ازای هر کیلوگرم 11 هزار و ۵۰۰ تومان تعیین و اعلام شده بود که این رقم در سال 1402 طبق مصوبه هیأت دولت به 15 هزار تومان افزایش یافته است.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول