اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جشنواره انبه نقش مهم در معرفی میناب دارد

دادستان شهرستان میناب گفت: برای آنکه بتوانیم ظرفیت های اجتماعی وقابلیت های اقتصادی شهرستان را به کشور و جهان معرفی کنیم ، برگزاری جشنواره انبه نقش اساسی در این زمینه دارد.

جشنواره انبه نقش مهم در معرفی میناب دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، ابراهیم طاهری دادستان شهرستان میناب دربازدید از غرفه های نهمین جشنواره انبه و یاسمین گل شهرستان میناب اظهار داشت: جشنواره انبه و یاسمین گل یکی از جشنوارهای بسیار خوب شهرستان برای افزایش نشاط اجتماعی است که برنامه ریزی خوبی در این شهرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: این جشنواره می تواند برای شناساندن ظرفیت های اجتماعی و قابلیتهای اقتصادی که در شهرستان موجود است، موثر باشد.

 

دادستان شهرستان میناب گفت: برای آنکه بتوانیم این ظرفیت های اجتماعی وقابلیت های اقتصادی را به کشور و جهان معرفی کنیم،  برگزاری جشنواره ها نقش اساسی دارند که جشنواره انبه و یاسمین گل میناب این شرایط را می تواند فراهم کند.

طاهری عنوان کرد: جشنواره انبه و یاسمین گل میناب قابلیت صیانت از آداب و رسوم و شناساندن و انتقال فرهنگ مردم این شهرستان از گذشتگان به حال و از حال به آینده را دارد و باعث افزایش نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد.

 

وی ضمن قدردانی  از شورا و شهرداری  و دست اندرکاران این جشنواره گفت: در این ایام یک جشنواره خوبی برگزار شد که جای تشکر دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول