اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نباید در کشور به اختلافت دامن بزنیم

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه وظیفه داریم برای اعتلای کشور کار کنیم، گفت: نباید به اختلافات دامن زد، بلکه باید در راستای وحدت و اتحاد تلاش کرد.

نباید در کشور به اختلافت دامن بزنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، صادق محصولی در جلسه با نخبگان با بیان امروز شرایط سختی است و واقعا در شرایط جنگی قرار داریم، اظهار کرد: امروز صدای تیر شنیده نمی‌شود و تیر شلیک شده کسی را هم زخمی نمی‌کند اما دشمن با همه توان وارد جنگ شده و در صدد ضربه زدن است.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز دشمن تلاش دارد که به همه چیز مسلط شود، تصریح کرد: امروز دشمن همه امور ما را رصد می‌کند و ما نباید از این امر غافل شویم.

وی با بیان اینکه به تجهیزات نطامی نیز داریم و بهترینش را هم می‌سازیم، افزود: اما امروز باید گفتمان انقلاب را پیش ببریم.

محصولی با بیان اینکه امروز باید به قدرت الهی وصل شویم و اگر وصل شویم از چیزی هراس نخواهیم داشت، ادامه داد: امروز اگر بخواهیم پای انقلاب بایستیم باید هزینه بدهیم.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب هر جا پیروز شده نتیجه مقاومت بوده است، تصریح کرد: اگر مقاومت نباشد به هیچ چیز نمی‌رسیم.

محصولی تاکید کرد: امروز اصل کار، کار تشکیلاتی است و باید در این زمینه همت کرده و در زیر لوای ولایت تلاش کنیم.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید قدر رهبری و ولایت را بدانیم، افزود: امروز همه باید با کار تشکیلاتی و جهادی کار کنیم و به دنبال پست و مقام و وزارت نباشیم.

وی با بیان اینکه تلاش جبهه پایداری این است که با تلاش و وحدت در راستای اعتلای کشور کار شود، تصریح کرد: اینکه گفته می‌شود جبهه پایداری فقط خودش را قبول دارد، اختلاف افکنی است و تلاشی برای ایجاد اختلاف و تفرقه است.

محصولی با بیان اینکه همه وظیفه داریم برای اعتلای کشور کار کنیم، تصریح کرد: نباید به اختلافات دامن زد، بلکه باید در راستای وحدت و اتحاد تلاش کرد.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در برخی مواقع اختلاف سلیقه‌هایی هم وجود دارد، تصریح کرد: مثلا در مورد حجاب اختلاف سلیقه‌هایی وجود دارد ولی تاکید بر اجرای حکم خداست بنابراین نباید اجازه دهیم اختلاف سلیقه موجب کدورت و اختلاف شود.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول