اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمبود نیروی کار تبدیل به دغدغه شده است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در برخی از حوزه‌ها نبود نیروی کار تبدیل به یکی از دغدغه‌ها است، گفت: این مطلبی است که در استان‌های مختلف مطرح می‌شود.

کمبود نیروی کار تبدیل به دغدغه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد محمدی برادران، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در آئین تجلیل از صنعتگران، معدنکاران، صنوف، تجار و بازرگانان استان به پیشینه قدیمی صنوف زنجان اشاره و اظهار کرد: اصناف زنجان به لحاظ همت و ایجاد اعتماد ملی فراتر از مقیاس سرزمینی و جمعیتی زبانزد هستد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به مطالب مطرح شده توسط نمایندگان صنوف مختلف اشاره و تصریح کرد: خواسته‌های عنوان شده شفاف و ملی بودند که بیانگر نگاه صحیح و شفاف به امور در استان است.

وی رویکرد ریاست جمهوری را تغییر رفتار و پاسخگو بودن عنوان کرد و افزود: پاسخگو کردن دولت از تاکیدات است چرا که نقد توسط خود دولتی‌ها به حل مسئله کمکی نمی‌کند.

برادران با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده در مدت استقرار با اقدامات چند سال گذشته برابری می‌کند، تصریح کرد: در این رابطه عزم دولت اصلاح قوانین است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه خیلی از ضعف‌ها در تعامل با دیگر کشورها در حال حاضر رفع شد، چرا که همه روابط با دنیا منوط به ارتباط با آمریکا و چند کشور نیست، ادامه داد: ایران در دو روز گذشته به صورت رسمی عضو شانگهای شد و این به منزله داشتن ارتباط با کشورهای قدرتمند و 40 درصد از جمعیت جهان محسوب می‌شود.

وی با اذعان به اینکه بر اساس آمارهای رسمی در چند حوزه درصد رشد کشور پایین است، افزود: اما در حوزه صنعت جهش روی داده، به طوری این حوزه از حدود 3 درصدی در سال 400 به ۹.۵ درصد رشد در سال گذشته رسیده که بیانگر رشد تولید است.

برادران با بیان اینکه در برخی از حوزه‌ها نبود نیروی کار تبدیل به یکی از دغدغه‌ها شده است، ادامه داد: این مطلبی است که توسط فعالان در استان‌های مختلف مطرح شده است.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول