اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مجموعه رباعی «باران بزند به شیشه آن وقت بهار… » در شهرکرد رونمایی شد

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه رباعی «باران بزند به شیشه آن وقت بهار…» سروده «وحید برزگر قهفرخی» با حضور هنرمندان استان در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد رونمایی شد.

مجموعه رباعی «باران بزند به شیشه آن وقت بهار… » در شهرکرد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، مجموعه رباعی «باران بزند به شیشه آن وقت بهار…» سروده «وحید برزگر قهفرخی» با حضور هنرمندان استان در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد رونمایی شد.

احسان قائدی در این آیین گفت: مجموعه رباعی «باران بزند به شیشه آن وقت بهار…» تازه‌ترین تولید حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در بخش ادبیات است که با همکاری نشر اقلیما و لیتوگرافی و چاپ سروش منتشر شده است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمک هنرمندان استان در تولید آثار فاخر بسیار مهم است، افزود: حوزه هنری با حضور و فعالیت هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری فعال است و در همه زمینه‌ها از آثار هنرمندان جهت تولید اثر حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه نسبت میان هنر و اخلاق از جمله مهم‌ترین و بنیادی‌ترین مباحث نظری هنر از زمان‌های دور تا به‌ امروز است، اظهار داشت: تأثیر شگرف هنر و آثار هنری در تعالی فرهنگ و انسان بر کسی پوشیده نیست و ما باید با تولید آثار هنری خود در رشد و تعالی فرهنگ و بوم استان تاثیرگذار باشیم.

قائدی یادآور شد: استان چهارمحال و بختیاری را در کشور به ادبیات، شعرا و نویسندگانش می‌شناسند لذا باید آثار هنرمندان استان را که از کیفیت خوبی نیز برخوردار است بیشتر تولید کنیم.

رئیس حوزه هنری تصریح کرد: به زودی مجموعه شعری از هنرمندان جوان و خوش‌ذوق به همت دکتر برزگر جمع‌آوری و در سال ۱۴۰۲ رونمایی می‌شود.

گفتنی است مجموعه رباعی «باران بزند به شیشه آن وقت بهار...» سروده وحید برزگر قهفرخی شامل  ۶۰ رباعی با موضوعات آزاد و اغلب عاشقانه در ۷۱ صفحه با شمارگان هزار نسخه از سوی حوزه هنری تولید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به حوزه هنری و کتاب‌فروشی‌های استان این اثر را تهیه کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول