اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

جشن احیاء واحدهای صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد در سفر دولت

جشن احیاء واحدهای راکد کهگیلویه و بویراحمد همزمان با بهره‌برداری از کارخانه قند یاسوج با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

جشن احیاء واحدهای صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد در سفر دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هیات دولت پنج شنبه، جمعه هفته آینده برای افتتاح چندین پروژه عمرانی و اقتصادی به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند و استان در حال مهیا شدن برای استقبال از دولت مردمی سیزدهم است.

در این سفر علاوه بر افتتاح چندین ابر پروژه که موجب تحول و ایجاد اشتغال در این استان کوچک اما پر از ظرفیت کهگیلویه و بویراحمد می‌شود قرار است چندین پروژه‌های دیگر کلنگ‌زنی شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی پالایشگاه گچساران، افتتاح ابر پروژه پاتاوه به دهدشت و سد چم‌شیر از جمله این پروژه‌ها است، ضمن اینکه نماد صنعت کهگیلویه و بویراحمد پس از سال‌ها رکود احیاء و به کارخانه تولید بازمی‌گردد.

همزمان با افتتاح و بازگشت به کار کارخانه قند یاسوج قرار است چندین واحد صنعتی و تولیدی راکد در استان به چرخه تولید بازگردند و جشن احیاء واحدهای راکد در این سفر گرفته می‌شود.

اما کلنگ‌زنی پتروپالایشگاه گچساران با خوراک ۱۰۵ هزار بشکه در روز، کلنگ‌زنی پتروشیمی اوره و آمونیاک چرام و کلنگ‌زنی میدان گازی مختار ابر پروژه‌هایی است که با کلنگ‌زنی آنها بیش از ۷ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول