اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تامین آب شرب روستاها خط قرمز مدیریت استان یزد

استاندار یزدگفت: نظارت بر توزیع و قیمت اقلام کالایی و تامین آب شرب در روستاها، خط قرمز مدیریت استان یزد است.

تامین آب شرب روستاها خط قرمز مدیریت استان یزد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در نشست با دهیاران استان یزد با بیان اینکه از این پس دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی شناخته می‌شوند، اظهار کرد: بودجه روستا‌ها را با محوریت دهیاری‌ها پررنگتر خواهیم دید و این موضوع در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد نیز مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت پرهیز دهیاران از مسائل حاشیه‌ای افزود: یک دهیار موفق، از حاشیه‌ها و حاشیه سازی‌ها اجتناب می‌کند چراکه در غیر این‌صورت امور روستا با هر تعداد جمعیت با چالش جدی مواجه خواهد شد.
 
استاندار یزد مشارکت بالا در انتخابات را برای امنیت و منافع ملی کشور، بسیار مهم دانست و گفت: این مشارکت بالا در گرو رضایتمندی و پیگیری مطالبات مردمی است.

فاطمی با اشاره به لزوم اجتناب دهیاران از ورود به حواشی سیاسی و انتخاباتی، تصریح کرد: یک دهیار به عنوان مدیر اجرایی روستا نباید در زمان انتخابات از یک کاندیدای مشخص حمایت کند و همه باید برای خدمت به مردم، ایجاد رضایت عمومی، امیدآفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم.
 
وی افزود: تمامی دهیاران موظف به تعامل مثبت و سازنده و حفظ ارتباط بدنه اجرایی با نمایندگان مجلس، جهت گره گشایی از امور زندگی مردم هستند.
 
استاندار یزد با اشاره به گرانی برخی اقلام کالایی در روستا‌ها اذعان کرد: علاوه بر تاثیر هزینه حمل و نقل در قیمت کالاها، بخشی از این گرانی‌ها نامتعارف است که با بررسی گزارش فرمانداران در ستاد تنظیم بازار استان یزد، برای توزیع و نظارت بیشتر تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی مسئله تامین آب شرب روستاییان را خط قرمز مدیریت استان یزد عنوان کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر دهیاران، بخشداران، فرمانداران و مدیران آبفا، تامین آب شرب روستا‌ها به هر شکل ممکن، انجام شود.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول