اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دهیاران سربازان خط مقدم عرصه عمران و آبادانی روستاها هستند

سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به وظیفه خطیر دهیاران به به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستاها، گفت: دهیاران سربازان خط مقدم عرصه عمران و آبادانی روستاها هستند.

دهیاران سربازان خط مقدم عرصه عمران و آبادانی روستاها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌رضا حیدری سرپرست فرمانداری پاوه امروز در مراسم تجلیل و قدردانی از دهیاران بخش مرکزی و باینگان این شهرستان به مناسبت روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها با اشاره به وظیفه خطیر دهیاران به به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستاها، اظهار کرد: دهیاران سربازان خط مقدم عرصه عمران و آبادانی روستاها هستند.

وی قدردان زحمات شبانه‌روزی دهیاران برای تغییر چهره روستا‌ها به سمت نشاط و پویایی شد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای شهرستان برای به ثمر رساندن این امر مهم ملزم به همکاری با دهیاران هستند.

سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به رفع مشکلات اداری، معیشتی و بیمه دهیاران بر حفظ جایگاه دهیاران تأکید کرد.

محمدهادی زامیاد، بخشدار مرکزی پاوه نیز در ادامه این مراسم با اشاره به فعالیت ۲۶ دهیار در دو بخش باینگان و مرکزی، افزود: طی سال گذشته و چهار ماهه سپری شده از سال‌جاری، ۲۵ طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای دو بخش مرکزی و باینگان با بیش از ۵ میلیارد تومان اجرا شده است که ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن اعتبارات دولتی و یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از آن مربوط به مشارکت‌های مردمی بوده است.

وی اعتبارات دهیاری‌های دو بخش مرکزی و باینگان را طی مدت مذکور را ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن بر ای اجرای طرح‌های عمرانی هزینه شده است.

بخشدار مرکزی پاوه این تعداد طرح را در زمینه‌های تعریض و خاکبرداری، بهسازی معابر، پله بنده ، احداث دیوار، بتن‌ریزی کوچه‌ها، احداث پارک‌کودک و آسفالت معابر عنوان کرد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول