اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

درد دل ورزشی‌ها با فرماندار باشت از اداره‌ای که نیرو ندارد تا مشکلات اعزام

در جلسه مشترک هیات‌های ورزشی شهرستان باشت با حضور فرماندار و مسئول اداره ورزش و جوانان مشکلات متعدد ورزش شهرستان بررسی شد .

درد دل ورزشی‌ها با فرماندار باشت از اداره‌ای که نیرو ندارد تا مشکلات اعزام

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت؛ جلسه هیات‌های ورزشی شهرستان باشت با حضور فرماندار و مسئول اداره ورزش و جوانان به همراه پیشکسوتان و روسای هیات های ورزشی شهرستان باشت در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست حسن حضرتی سرپرست اداره ورزش و جوانان با بیان اهمیت ورزش از مسولان درخواست کرد که توجه جدی به ورزش شهرستان باشت داشته باشند.

ورزش باشت را به جایگاه اصلی خود برسانیم

حضرتی همچنین به بیان مشکلات و کاستی‌های بخش ورزش در شهرستان و بخشها و روستاهای اطراف پرداخت و گفت: شهرستان باشت دارای ظرفیتها و توانمندی‌های بالایی در زمینه بازیکنان و استعدادهای ورزشی بالقوه ای بوده که می توان با استعدادیابی و کشف این استعدادها زمینه حضور آنها را در تیمهای بزرگ فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان باشت با قدمتی چندین ساله مهد رشته‌های ورزشی مختلفی بوده که حرفهای زیادی در استان و کشور داشت که با تلاش و خودباوری و همت جوانان می‌توان شهرستان باشت را به جایگاه واقعی خود رساند.

این مسئول افزود: شهرستان باشت دارای۶ هیات ورزشی فعال شامل فوتبال، کوهنوردی، کشتی والیبال و ژیمناستیک و رزمی است و اماکن ورزشی این شهرستان نیاز به توجه جدی و تعمیر و تجهیز دارند.

وعده آقای فرماندار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام

در ادامه فرماندار شهرستان باشت به تشریح فعالیت‌های انجام شده در زمینه ورزش پرداخت و عنوان کرد: فضاهای ورزشی که نیاز به مرمت و تعمیر و تجهیز دارند پس از احصا و برآورد بودجه در اسرع وقت کار آن‌ها انجام می‌شود همچنین پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان باشت مانند خانه جوان و چمنهای مصنوعی فرسوده بررسی شده و بازسازی خواهند شد.

وی همچنین افزود: از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت گچساران ۱۲ چمن مصنوعی و از محل طرحهای شهید سردار سلیمانی ۳ چمن مصنوعی درون مدرسه ای در مدارس شهرستان باشت احداث شده است.

  وی یادآور شد: پیگیری‌هایی در زمینه تبدیل نمایندگی ورزش وجوانان به اداره خواهند شد.

گرامی افزود: اعتبار خوبی برای تعمیر استادیوم تختی باشت و تجهیز سکوها و روشنایی این ورزشگاه اختصاص یافته است.

اداره‌ای که نیرو ندارد؟!

در ادامه پیشکسوت ورزشی و مربی قدیمی خداکرم عسکری به بیان نظرات خود پرداخت و عنوان کرد: اداره ورزش کادر اداری ندارد بنابراین باید کادر اداری این اداره افزایش یابد.

وی همچنین به برپایی کلاسهای آموزشی و تعامل با اداره آموزش و پرورش پرداخت و در ادامه حمید صادقی به بیان دیدگاههای خود در زمینه ورزش شهرستان و پیگیری کلاسهای آموزشی و کلاسهای بانوان تاکید کرد.

صادقی همچنین به ارتباط با استانهای همجوار از طریق اعزام تیمهای ورزشی تاکید کرد و سپس محمود قلی پور رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان تاکید کرد که در روزهای آتی شورای ورزش شهرستان با حضور مسولان و روسای ادارات تشکیل شود و در این شورا مشکلات ورزشی شهرستان باشت برطرف گردد.

وی همچنین گفت: باید افراد متخصص در راس هیات‌ها قرار گیرند و باید تفاهم نامه با دیگر ادارات امضا کرد.

قلی‌پور با تاکید بر این که باید اولویت با آموزش و استعدادیابی باشد به نقش رشته کوهنوردی و این هیئت در حوادث و پیشامدها پرداخت و اهمیت این رشته را در رخدادها و بلایای طبیعی بسیار مهم دانست.

وی گفت: در بلایای طبیعی فقط کوهنوردان هستند که خود را به خطر می اندازند و در این زمینه یادی کنیم از زنده‌یاد البرز زارعی که جانش را در این مسیر از دست داد.

در ادامه محمد ظفری رییس هیات کاراته به بیان مشکلات این رشته در زمینه اعزام به مسابقات و محدودیت‌های ایاب و ذهاب و نبود سرویس در این زمینه پرداخت.

سپس مهدی صادقی رئیس هیات فوتبال عنوان کرد که باید در جلسه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین و مسولان شهرستان مشکلات ورزش شهرستان بیان شود و این مشکلات رفع شوند.

وی گفت: در هفته های آتی کلاس مربیگری و داوری در شهرستان باشت برگزار خواهد شد.

سالن‌های داغ را دریابید

محسن ظفری رئیس هیئت کونگ فو با بیان اینکه شهرستان باشت دارای پتانسیل بالایی است می توان از توانمندی بانوان استفاده کرد و باید به ورزش بانوان توجه ویژه ای کنیم.

خانم ویسی‌پور از هیئت کاراته بانوان هم اظهار کرد: امکانات خنک کننده و آب خوری در سالنهای ورزشی موجود نیست از نظر زمان ورزش برای ورزشکاران دارای مشکل هستیم.

در ادامه علی حسینی محدودیت‌های رشته هندبال را بیان کرد و گفت: باید کلاسهای آموزشی رشته هندبال برگزار شود.

زینب کمایی از هیئت والیبال امکانات رشته والیبال را ناچیز دانست و امید کمایی پیشکسوت کشتی چنین گفت که روسای هیات باید برای رشته خودشان آورده داشته باشند و با ادارات دیگر هم تعامل کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول