اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

صدور یک میلیون و ۶۰۰ هزار ابلاغیه الکترونیکی در دادگستری لرستان

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری لرستان با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار ابلاغیه در دادگستری لرستان صادر شده است، گفت: از این میزان ۹۴ درصد یعنی یک میلیون و ۶۰۰ هزار ابلاغیه به صورت الکترونیکی صادر شده است.

صدور یک میلیون و ۶۰۰ هزار ابلاغیه الکترونیکی در دادگستری لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرید علی جمشیدی عصر امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه از سال گذشته تا کنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار ابلاغیه در دادگستری لرستان صادر شده است، اظهار کرد: از این میزان ۹۴ درصد یعنی یک میلیون و ۶۰۰ هزار ابلاغیه به صورت الکترونیکی صادر شده است.

وی به توسعه فناوری‌های نوین در دستگاه قضایی اشاره کرد و افزود: دفاتر خدمات قضایی استان در سال گذشته با رشد ۱۶ درصدی روبرو و از ۳۰ دفتر به ۳۵ دفتر افزایش پیدا کردند.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری لرستان گفت: ۴۷ هزار سوء پیشینه کیفری بدون مراجعه به مراجع انتظامی در استان صادر شده است، مردم در کمتر از ۲۴ ساعت می‌توانند سوء پیشینیه الکترونیک دریافت کنند.

جمشیدی به برگزاری ۸ هزار جلسه دادرسی الکترونیک با زندانیان اشاره کرد و گفت: در این جلسات زندانیان در زندانی و قاضی در محل کار، کار دادرسی را انجام می‌دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول