اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

بهزیستی: ظرفیت‌های مردمی به کمک معلولان می‌آیند

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به بهره مندی این سازمان از ظرفیت‌های مردمی برای کمک به معلولان، گفت: قرار است ظرفیت‌های حرفه ای مشتمل بر نهادها، مجموعه‌های دولتی‌،بانک‌ها و ظرفیت های مردمی را به یکدیگر گره بزنیم.

بهزیستی: ظرفیت‌های مردمی به کمک معلولان می‌آیند

به گزارش گروه آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور عصر امروز در رویداد ملی ظرفیت سازی اجتماعی که در سازمان بهزیستی برگزار شد، اظهار کرد: ما قرار است در آستانه هفته بهزیستی بتوانیم ظرفیت حرفه‌ای مشتمل بر نهادها، مجموعه های دولتی بانک ها و ظرفیت های مردمی را به همدیگر پیوند و گره بزنیم.

وی افزود: قرار است در هفته بهزیستی که به یک ماه تبدیل خواهد شد در31 استان کشور ظرفت‌های ملی و ستادی با آورده های حمایتی و اقتصادی و اجرایی در راستای روان سازی خدمات در کشور را داشته باشیم.

قادری با اشاره به راه اندازی میز خدمت آنلاین برای جامعه هدف بهزیستی، گفت: سامانه ای هوشمند در قالب همان میز خدمت را راه اندازی کرده ایم و به طور برخط به نیازهای مخاطبان خود در همان لحظه پاسخ خواهیم داد و مشکلات آنها را به آینده موکول نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: قرار است در 100 محله و منطقه کشور مسئولان حضور پیدا کنند و به مشکلات جامعه سازمان بهزیستی رسیدگی و در راستای امیدآفرینی و ظرفیت سازی ها گام بردارند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور  خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم و پیش روی سازمان، ترغیب بیش از پیش نیکوکاران و محرومان جامعه به کار خیر است، برخی از افراد مانند دانشجویان و شهروندان هستند که می توانند به جامعه هدف ما خدمت کنند و این موجب ترویج نذورات اجتماعی خواهد شد.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول