اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

هشتمین همایش ملی چادرهای آسمانی 20 تیر برگزار می‌شود

مدیر مرکز هنری رسانه‌ای رسا معاونت فرهنگی اجتماعی پلیس گفت: هشتمین همایش چادرهای آسمانی با حضور مسؤولان و فعالان عرصه عفاف و حجاب و خانواده شهدای امنیت در تهران و همزمان در 30 استان کشور برگزار می شود.

هشتمین همایش ملی چادرهای آسمانی 20 تیر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، محمدجواد شجری مدیر مرکز هنری رسانه‌ای رسا معاونت فرهنگی اجتماعی پلیس با اشاره به برگزاری هشتمین همایش ملی چادرهای آسمانی گفت: این همایش با هدف گرامیداشت هفته ملی عفاف و حجاب و همچنین تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب توسط معاونت فرهنگی اجتماعی پلیس برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی همایش تأکید کرد: گفت وگو با فعالان عرصه عفاف و حجاب در وضعیت شناسی جامعه در حوزه عمل، نمایش عملکرد و محصولات حجاب و عفاف در حاشیه نمایشگاه از دیگر برنامه‌های همایش است که پلیس را در بعد نرم این مأموریت کمک خواهد کرد.

مدیر مرکز هنری رسانه‌ای رسا معاونت فرهنگی اجتماعی پلیس افزود: هشتمین همایش ملی چادرهای آسمانی سه شنبه 20 تیرماه جاری در محل مرکز همایش‌های باغ موزه ملی انقلاب و دفاع مقدس و همزمان در سراسر کشور در مراکز استان‌ها توسط فرماندهی انتظامی استان‌ها برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول