اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رئیس بنیاد مسکن: خانواده‌های ایرانی تا چند سال آینده دیگر دغدغه خانه ندارند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: یکی از برنامه‌های اصلی دولت ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور است که این موضوع با شتاب و حرکت بیشتری پیش می‌رود و آمار و ارقام نشان می‌دهد که تا چند سال آینده خانواده‌ها دیگر دغدغه مسکن را نخواهند داشت.

رئیس بنیاد مسکن: خانواده‌های ایرانی تا چند سال آینده دیگر دغدغه خانه ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اکبر نیکزاد صبح امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از برنامه‌های اصلی دولت ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور است که این موضوع با شتاب و حرکت بیشتری پیش می‌رود و آمار و ارقام نشان می‌دهد که تا چند سال آینده خانواده‌ها دیگر دغدغه مسکن را نخواهند داشت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه رئیس جمهور شخصا به صورت ماهانه در جلسات شورای عالی مسکن شرکت و حل مشکلات این حوزه را پیگیری می‌کند، ادامه داد: تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش و نرخ سود به ۱۸ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: اقدامات ویژه‌ای برای حمایت و خانه‌دار شدن مددجویان کمیته‌ امداد و بهزیستی در حال انجام است.

نیکزاد با اشاره به سیل تابستان سال گذشته در چهارمحال و بختیاری و تخریب منازل روستای بارده، بیان کرد: تسهیلات بلاعوض متقاضیان از منابع داخلی بنیاد مسکن تامین می‌شود و همچنین از محل صندوق مهر ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به آسیب‌دیدگان پرداخت می‌شود تا قبل از آغاز فصل سرما واحدهای مسکونی جدید به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: هماهنگی‌های لازم برای تامین قیر انجام شد تا هر چه سریع‌تر آسفالت و زیرسازی معابر قبل انجام شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: اقدامات اولیه نظیر صدور پروانه ساخت و تامین مصالح برای پروژه مسکن یک‌هزار و ۱۰۰ واحدی در شهرکرد به زودی انجام و کار ساخت واحدها آغاز می‌شود.

وی افزود: هیچ‌گونه مشکلی در پرداخت تسهیلات بهسازی مسکن روستایی وجود ندارد و همچنین اعتبار ویژه‌ای برای اجرای طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری در نظر خواهیم گرفت.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول