اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شناسایی و آموزش کودکان کار در بندرعباس آغاز شد

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و مصوبه‌ی شورای آموزش و پرورش استان شناسایی و آموزش کودکان کار در بندرعباس آغاز شد.

شناسایی و آموزش کودکان کار در بندرعباس آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان  از شناسایی و شروع آموزش کودکان کار در بندرعباس خبرداد.

محمد قویدل در این خصوص گفت: در راستای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری که فرمودند هیچ کودک افغانستانی، حتی مهاجرینی که به‌صورت غیرقانونی و بی‌مدرک در ایران حضور دارند، نباید از تحصیل بازبمانند و همه آنها باید در مدارس ایرانی ثبت‌نام شوند، و همچنین مصوبه‌ی شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان وتاکید استاندار محترم مبنی بر شناسایی،جذب و آموزش کودکان کار در بندرعباس، کار شناسایی و جذب دانش‌آموزان مذکور طی یک ماه و نیم گذشته آغاز و اکنون شاهد شروع آموزش حضوری این دانش‌آموزان عزیز هستیم. 

قویدل افزود: تا کنون به همت همکاران ما مجموعه  اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان و همکاری بهزیستی استان ۵۰ کودک کار که اغلب آنها از اتباع افغانستانی هستند، شناسایی و کار تعلیم و تربیت آنان تحت نظر تعدادی از همکاران فرهنگی که از  خیرین علمی هستند آغاز شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با همت و تلاش جمعی این امر ادامه و شاهد جذب کودک بیشتری به تحصیل باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول