اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

هتل و استخر مجموعه کارگری سنندج تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با یادآوری اختصاص 16 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و آماده‌سازی مجموعه فرهنگی ورزشی بهاران سنندج، گفت: تا پایان امسال استخر و هتل این مجموعه هم به بهره‌برداری می‌رسد.

هتل و استخر مجموعه کارگری سنندج تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

فرزاد پیشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در استان کردستان چهار مجموعه ورزشی کارگری در شهرستان‌های سنندج، مریوان، بیجار و قروه سالانه خدمات فرهنگی، ورزشی و تفریحی به کارگران و خانواده‌های کارگری ارائه می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: در تلاش هستیم با رایزنی‌های صورت گرفته، در سایر شهرستان‌های استان نیز مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگری راه‌اندازی کنیم.

پیشکاری خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به کردستان ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و آماده‌سازی مجموعه فرهنگی ورزشی بهاران سنندج و ۲ میلیارد تومان نیز برای مجموعه فرهنگی ورزشی مریوان اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: در شهرستان سقز نیز ۱۲ هزار مترمربع زمین برای احداث مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران اختصاص یافته که در صورت تامین بودجه، بزودی احداث این مجموعه برای کارگران و خانواده‌های کارگری این شهرستان آغاز خواهد شد.

پیشکاری گفت: مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران بهاران سنندج در چهار پروژه، زمین چمن مصنوعی، مجموعه سرپوشیده چند منظوره و هتل و استراحتگاه کارگران در زمینی به مساحت ۳۶ هزار مترمربع در حال خدمت‌رسانی به جامعه کارگری و مردم سنندج است و امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی و کار جهادی، استخر و هتل این مجموعه هم در سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: وزارت کار اهتمام جدی در بحث ورزش کارگری و نشاط و شادابی جامعه کار و تولید دارد لذا کارخانه‌های موجود در کردستان را مکلف به تامین محیط مناسب برای ورزش کارگری کرده‌ایم

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول