اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت باشگاه مهر عظام در 20 استان کشور

رییس هیات مدیره باشگاه مهر عظام با بیان اینکه بر اساس برآورد آماری شمار گروه‌های هدف زیر پوشش در باشگاه مهر عظام در سراسر کشور ۱۵ هزار نفر است که این میزان امسال به ۲۰ هزار نفر خواهد رسید، گفت: این باشگاه فرهنگی در ۲۰ استان کشور فعال شده و در ۵ استان کشور نیز در حال راه‌اندزی است

فعالیت باشگاه مهر عظام در 20 استان کشور

علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه باشگاه فرهنگی و ورزشی مهر عظام شعبه زنجان با بیان اینکه  خوشحالم که امروز در خدمت بزرگان ورزش زنجان و اصحاب رسانه هستم، اظهار داشت: تبریک عرض می‌کنم برای مردم زنجان که مدیران و مسوولان ورزشی استان برای کار کردن در کنار هم متحد هستند و این در جاهای دیگر کمتر دیده می‌شود.

رییس هیات مدیره باشگاه مهر عظام با بیان اینکه این باشگاه تلاش دارد گروه‌های هدف در مناطق کم برخوردار را جذب ورزش کند، افزود: تلاش ما آموزش کسانی است که کمتر به امکانات ورزشی دسترسی دارند.

وی با بیان اینکه این باشگاه دختران و پسران ایرانی از سن هفت تا ۱۵ سال را که امکان آسیب‌های اجتماعی برای آنها وجود دارد را در استان‌های مختلف و در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دو و میدانی و شنا به صورت رایگان تحت پوشش قرار می‌دهد، تصریح کرد: در تشکیلات باشگاه مهر عظام دختران بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند که با گذشت ۲ سال از تشکیل این باشگاه ۶ دختر شایسته به تیم‌های ملی زیر ۱۷ سال و لیگ برتر و لیگ دسته دوم کشور راه یافته‌اند.

کفاشیان با بیان اینکه بر اساس برآورد آماری شمار گروه‌های هدف زیر پوشش در باشگاه مهر عظام در سراسر کشور ۱۵ هزار نفر است که این میزان امسال به ۲۰ هزار نفر خواهد رسید، افزود: این باشگاه فرهنگی در ۲۰ استان کشور فعال شده و در ۵ استان کشور نیز در حال راه‌اندزی است که همه تلاش ما این است که به همه مناطق کشور تسری پیدا کند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال رعایت مسائل اخلاقی و توجه به اخلاق را از اولویت‌های این مجموعه برشمرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ مربی و کادر فنی با این باشگاه همکاری می‌کنند که اکثر آنها از مربیان و معلمان ورزشی آموزش و پرورش هستند.

علی پارسی، مدیر عامل باشگاه مهر عظام نیز در سخنانی با بیان اینکه این باشگاه تلاش دارد با سرمایه‌گذاری در گروه‌های هدف خود نقش بسزایی در ورزش کشور به ویژه فوتبال در مناطق کم برخوردار ایفا کند، گفت: باشگاه فرهنگی و ورزش عظام در زنجان ۳۰۰ دختر و پسر را را زیر پوشش خود قرار خواهد داد.

مدیر عامل باشگاه مهر عظام با بیان اینکه در حال حاضر 150 پسر در این باشگاه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، افزود: تلاش ما این است که ابتدا این آمار را به 300 و سپس با افزایش تعداد شهرهای زیر پوشش استان به یک هزار نفر برسانیم.

وی با بیان اینکه ما هیچ تلاشی برای تقابل با مدارس فوتبال نداریم و تلاش ما این است که به سنین 7 تا 15 سال کمک کنیم، افزود: همه تلاش ما این است که یک فضای تفریحی خوب را برای این کودکان فراهم کنیم.

پارسی با بیان اینکه برای هر بچه ۶ میلون تومان در نظر گرفته شده است، افزود: در کل کشور ۱۲۰ میلیارد تومان بودجه در این زمینه اختصاص یافته است.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول