اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سفره میهمانی سه کیلومتری غدیر در رودان

عضو شورای شهر رودان از برگزاری میهمانی سه کیلومتری عید سعید غدیر خم در این شهر خبر داد.

سفره میهمانی سه کیلومتری غدیر در رودان

مصیب داوری عضو شورای شهر رودان که دبیر برگزاری این جشن و میهمانی بزرگ را نیز عهده دار است صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: با توجه به تجربه خوبی که از سال گذشته در مجموعه شهرداری رودان داشتیم برنامه ریزی ها را از ماهها قبل برای برگزاری باشکوه جشن غدیر و میهمانی سه کیلومتری صورت گرفت.

وی افزود: کمی و کاستی های سال گذشته بارها با گروههای مختلف بررسی شد و تلاش کردیم جشن امسال سرشار از پیوست های فرهنگی و تربیتی به خصوص برای کودکان و نوجوانان باشد.

وی ادامه داد: بالغ بر ۷۰۰ نیروی اجرایی و خدماتی مردمی ما را در برگزاری این جشن همراهی می کنند

داوری تصریح کرد: شروع جشن ۳ کیلومتری از میدان حضرت امام خمینی « ره» به سمت بلوار شهدا خواهد بود و تا پارک دولت ادامه خواهد داشت.

دبیر جشن و میهمانی بزرگ غدیر رودان خاطر نشان کرد: بیش از ۸۰ گروه مردمی و جهادی تاکنون برای برپایی ایستگاه؛ موکب و غرفه ثبت نام کرده اند.

وی اضافه کرد: این غرفه ها شامل غرفه های فرهنگی؛ تبیینی؛ خوراکی و ... خواهد بود.

مصیب داوری یادآوری شد: بیش از چهل گروه فرهنگی و هنری در مسیر این میهمانی سه کیلومتری به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی گفت: جدا از برنامه های گروههای هنری؛مردمی و جهادی که در مسیر میهمانی به اجرای برنامه می پردازند، سه ایستگاه بزرگ برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در نظر گرفته شده و سعی ما بر این بوده تا  برنامه ها از تنوع برخوردار باشند.

داوری خاطر نشان کرد: یکی از ایستگاه های فرهنگی هنری مختص کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده که به صورت پیوسته به مدت چهار ساعت پویا و فعال به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

عضو شورای شهر رودان با بیان اینکه  ایستگاه بزرگ سرود و شعر خوانی یکی از ایستگاه‌های پربازدید سال گذشته بود که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت امسال نیز سعی کردیم این ایستگاه را پربارتر کنیم تا عزیزان شرکت کننده در میهمانی سه کیلومتری بتوانند از برنامه های این ایستگاه به نحو شایسته ای بهره مند شوند.

وی بیان داشت: ایستگاه بزرگ دیگری که در مسیر میهمانی سه کیلومتری قرار گرفته ایستگاه موسیقی و نمایش خواهد بود که شاهد هنرنمایی هنرمندان بومی در این ایستگاه خواهیم بود.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته صدا و سیمای مرکز خلیج فارس برنامه های جشن و میهمانی سه کیلومتری شهر رودان را پوشش تصویری و خبری خواهد داد.

وی با اشاره به احتمال ایجاد اختلال در رفت و آمد شهروندان در این مسیر گفت: جلسات مختلفی برگزار شده و از ساعت برگزاری جشن شهروندان می توانند از مسیرهای جایگزین برای عبور و مرور استفاده کنند.

داوری اظهار داشت: میهمانی سه کیلومتری غدیر شهرستان رودان از ساعت ۱۹ الی ۲۴ روز جمعه ۱۶ تیرماه مصادف با عید غدیر در بلوار شهدای شهر رودان برگزار می شود.

وی در پایان از تلاش های شبانه روزی  مجموعه شورای شهر رودان، بویژه  شهردار رودان  و همکاران پرتلاش وی در شهرداری، امام جمعه رودان  ، فرماندار  رودان، مجموعه ناحیه سپاه رودان، گروههای جهادی، حوزه بسیج شهر رودان، گروهای مختلف  مردمی، اصناف و بازاریان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان، هنرمندان و همه  کسانی که برای برپایی جشن روز عید  غدیر و میهمانی سه کیلومتری تلاش می کنند تشکر و قدردانی کرد.

پایان پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول