اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ابلاغ نهایی اصلاح حریم بخش مرکزی تبریز و بخش باسمنج

فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به دستاوردهای دومین سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان آذربایجان‌شرقی و شهرستان تبریز، گفت: در این سفر حریم بخش مرکزی تبریز و بخش باسمنج اصلاح و در مرحله ابلاغ نهایی قرار دارد.

ابلاغ نهایی اصلاح حریم بخش مرکزی تبریز و بخش باسمنج

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح عصر امروز در شورای اداری شهرستان تبریز اظهار کرد: ملت ایران ملتی بزرگ است گرچه در مواقعی از مشکلات اقتصادی ناراحت هستند، اما هرگز پشت نظام، انقلاب و ولایت را خالی نمی‌کنند و همیشه در صحنه حضور دارند. 

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و ما به عنوان خادمان این ملت باید شبانه‌روز تلاش کنیم، گفت: شورای اداری شهرستان تبریز محلی برای حل مشکلات بین بخشی است. 

فاتح با تاکید بر شتاب‌دهی به پروژه‌های در دست اجرای دستگاه‌های مختلف شهرستان، یادآور شد: با هر مدیری که ترک فعل انجام دهد، برخورد خواهد شد. 

وی با تاکید بر رسیدگی به مشکلات مناطق محروم، ادامه داد: مناسب‌سازی فضای شهری برای معلولان و رسیدگی به وضعیت مدارس مناطق محروم از جمله اقداماتی است که توسط شهرداری و شورای شهر انجام گرفته و قابل تقدیر است. 

فرماندار شهرستان تبریز ادامه داد: تمام بخشداران باید نسبت به توسعه بخش خود و رسیدگی به وضعیت زیرساخت‌ها، بهسازی راه‌های روستایی، اجرای طرح هادی، حفظ حریم‌ها و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اهتمام جدی داشته باشند. 

وی همچنین با اشاره به نارضایتی مردم از صف‌های طولانی نان، خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات حوزه آرد و نان در شهرستان برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت طراحی شده که بزودی اجرا می‌شود.  

وی همچنین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر بر برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم عید غدیرخم در شهرستان تبریز تاکید کرد و متذکر شد: عید غدیر، پیام‌آور وحدت بین مسلمانان است و بزرگداشت آن یک تکلیف است و همه مسؤولان باید در راستای باشکوه‌تر شدن این مناسبت بزرگ تلاش کنند.

پیام پیام/60034/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول