اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استانداری سمنان نامه‌ای مبنی بر بلامانع ‌بودن فعالیت معدن «بوکسیت تاش» صادر نکرد

استاندار سمنان گفت: هیچ نامه‌ای از سوی استانداری سمنان مبنی بر بلامانع ‌بودن فعالیت معدن «بوکسیت تاش» شاهرود صادر نشده است.

استانداری سمنان نامه‌ای مبنی بر بلامانع ‌بودن فعالیت معدن «بوکسیت تاش» صادر نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در جمع مردم‌ روستای فرومد شهرستان میامی اظهار کرد: هیچ نامه‌ای از سوی استانداری سمنان مبنی بر بلامانع ‌بودن فعالیت معدن بوکسیت تاش شاهرود صادر نشده و هرگونه خبرسازی در این زمینه ناصحیح است.

وی افزود: استانداری سمنان در پاسخ به نامه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، دغدغه‌ها و انتظارات مردم شهرستان شاهرود را ارسال کرده است.

استاندار سمنان تأکید کرد: استانداری‌ها مرجع صدور یا تمدید مجوز بهره‌برداری از معادن نیستند و این مهم در چارچوب وظایف و مسؤولیت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت تعریف شده است. ‌

هاشمی گفت: اقدامات ارزنده بسیاری در حوزه جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن و سایر حوزه‌ها از سوی دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته برای خدمتگزاری به مردم روستای فرومد انجام شده است.

وی بیان کرد: موضوع تأمین آب آشامیدنی روستای فرومد شهرستان میامی که یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم‌ منطقه است، در اولویت‌های کاری قرار دارد و با جدیت تا حصول نتیجه مطلوب دنبال خواهد شد.

استاندار سمنان عنوان کرد: در زمینه مدرسه روستای فرومد که خیری تقاضای صدور مجوز برای بازسازی آن را دارد، حداکثر طی ۱۰ روز و در صورت تأیید کارشناسان امر در خصوص استحکام بنا، مجوز صادر خواهد شد.

هاشمی اضافه کرد: سوله ورزشی روستای فرومد یکی دیگر از دغدغه‌های مردم و جوانان روستا است که از طریق مرکز فرای تخصیص اعتبار لازم انجام و تا دهه فجر، مسقف می‌شود.

وی افزود: ۱۴ رشته قنات در دولت سیزدهم در روستای فرومد با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان احیاء شده است که‌ می‌توان‌ گفت در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم، ‌ امری ارزشمند است.

استاندار سمنان تصریح کرد: در مجموع بالغ بر ۶ میلیارد تومان اعتبار طی ۲ سال گذشته در حوزه جهاد کشاورزی از محل سفر ریاست جمهوری به استان سمنان در روستای فرومد هزینه شده است.

هاشمی گفت: در حوزه بنیاد مسکن‌ انقلاب اسلامی، نیز سال گذشته از‌ محل‌ اعتبارات ملی و قیر رایگان در روستای فرومد اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: هدف همه‌ ما مسؤولان در دولت سیزدهم، جلب رضایت خداوند متعال و همچنین رضایتمندی مردم است.

هشتاد و نُهمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره‌ به‌ چهره استاندار سمنان و نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با مردم روستای فرومد از توابع بخش مرکزی شهرستان میامی در مسجد صاحب‌الزمان (عج) روستای فرومد برگزار شد.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول