اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توسعه مسیر فرودگاه و پایداری پروازها، نیازمند برنامه‌ریزی است

استاندار زنجان توسعه و آبادانی مسیر منتهی به فرودگاه را نیازمند توجه به سایر امور دانست و گفت: در این رابطه برای پایداری انجام پرواز از فرودگاه زنجان باید به فکر جذب سرمایه‌گذار در امور دیگر هم بود و گرنه پرواز هم پابرجا نخواهد ماند.

توسعه مسیر فرودگاه و پایداری پروازها، نیازمند برنامه‌ریزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی با بیان اینکه از آغاز دوره مسؤولیت خود با موضوع فرودگاه درگیر بوده است، اظهار کرد: فارغ از اقدامات انجام شده در این مورد، برنامه‌های توسعه‌ای در این منطقه محقق خواهد شد، چرا که اقدامات مقتضی از جمله راه‌اندازی شهرک دانش‌بنیان، حضور مردم در این منطقه برای زندگی و راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی آبادانی مسیر منتهی به فرودگاه را که مدتی مهجور مانده بود میسر خواهد کرد.

استاندار زنجان توسعه و آبادانی مسیر منتهی به فرودگاه را نیازمند توجه به سایر امور دانست و افزود: در این رابطه برای پایداری انجام پرواز از فرودگاه زنجان باید به فکر جذب سرمایه‌گذار در امور دیگر هم بود که فعالیت در تغییر الگوی کشت و یا گردشگری از جمله پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفته محسوب می‌شود و گرنه پرواز هم پابرجا نخواهد ماند.

وی حرکت در مسیر ایجاد شرکت هواپیمایی با همراهی بخش خصوصی را از راه‌کارهای موجود برای توسعه پروازها از فرودگاه زنجان دانست و تصریح کرد: این مهم با وارد شدن، هواپیماهای مقیاس کوچک به کشور که انجام شده، میسر خواهد شد.

افشارچی پیشنهاد اجاره به شرط تملیک هواپیما را قابل توجه عنوان کرد و گفت: هر سرمایه‌گذاری در این حوزه موفق خواهد بود چرا که بازگشت سرمایه در آن سریع روی می‌دهد.

استاندار زنجان با تاکید بر حمایت استان از سرمایه‌گذاران در بخش حمل و نقل هوایی گفت: در این رابطه می‌شود تسهیلاتی هم ارائه کرد.

وی در ادامه با اشاره به ارتباطات برقرار شده با سفرای ایران در کشورهای دیگر و بالعکس گفت: در این حوزه باید با شناسایی چند کشور که می‌شود در آن کار کرد، نسبت به معرفی و شناسایی ظرفیت‌های متقابل اقدام شود و در واقع عملگرا بود.

افشارچی حرکت بر اساس برنامه و ارزیابی اقدامات انجام شده بر اساس زمان را از جمله پیشنهادات اعلام و تصریح کرد: در این رابطه باید قانون جهش دانش‌بنیان‌ها عرضه و به خوبی ارائه شود که ملاحظات مالیاتی هم در آن دیده شده است.

استاندار زنجان با تاکید بر تلاش برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در استان و اجرای تصمیمات اتخاذ شد، افزود: صنعتکاران هم می‌توانند دست دانشمندان جوان استان را گرفته و تاثیرات این همراهی را مشاهده کنند.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول