اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

۴۳۰ متخلف البرزی در طرح ضربتی پلیس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در راستای حفظ امنیت جامعه و ارتقاء آن طرح‌های متعددی با ماموریت ۵ پلیس متخصص در استان انجام شد که منجر به دستگیری ۴۳۰ متخلف و کشف ۶۰ میلیارد تومان ادوات جرم شد‌.

۴۳۰ متخلف البرزی در طرح ضربتی پلیس دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه که در حاشیه نمایشگاه کشفیات در ستاد فرماندهی استان البرز صورت گرفت، در خصوص اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و محله محور، گفت: این طرح حسب دستور فرماندهی محترم فراجا با عناوین و دستورالعمل‌های متعددی در استان آغاز شد که از جمله آن‌ها برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی و سارقین است‌.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح از پنج پلیس تخصصی در راستای اجرای ماموریت‌ها استفاده کرده‌ایم که در ارتقای امنیت استان البرز وشهرستان کرج گام مهمی برداشته شده است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در این طرح ضربتی ۴۳۰ نفر دستگیر شده‌اند، اضافه کرد: از میان این‌ها ۱۹۷ نفر سارق، ۲۰ نفر مالخر، ۳۵ نقر اراذل و اوباش، ۶۸ نفر خرده فروش و ۹۵ نفر معتاد متجاهر هستند.

وی در ادامه از انهدام ۳ باند اسکیمری طی طرح فوق خبر داد و اظهار کرد: در این پرونده نیز با ۱۵ نفر دستگیری و ادوات جرم کشف شده است‌.

هداوند در خصوص کشفیات به ضبط ۵۶ خورد و ۲۲ موتور و تعدادزیادی سلاح جنگی اشاره کرد و گفت: همچنین تعداد ۲۵۰ قطعه مدارک جعلی مربوط به پرونده اسکیمری‌ها و ۲۵ کیلو مواد مخدر نیز کشف و ضبط شده است.

به گفته این مقام مسؤول ارزش کل کشفیات طرح‌ فوق ۶۰ میلیارد تومان ارزیابی شده است که طبق اعترافات سارقین و سایر اراذل و اوباش با انجام ۱۵۰۰ فقره تخلف جمع آوری شده است.

وی گفت: این طرح قاطعانه و هر ماهه به منظور ارتقاء امنیت عمومی در شهر کرج و سایر شهرها اجرایی می‌شود و امیدواریم بتوانیم با این رویکرد و هدف‌گذاری بتوانیم به سمت بهبود شرایط گام برداریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول