اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دکل‌های مخابرتی بهار و کبودراهنگ نیازمند به‌روزرسانی هستند

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: برخی از دکل‌های مخابراتی نیاز به ارتقا و به‌روزرسانی دارند که باید عملیات اجرایی لازم برای ارتقای آن‌ها انجام گیرد.

دکل‌های مخابرتی بهار و کبودراهنگ نیازمند به‌روزرسانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، فتح‌الله  توسلی ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و موضوعات ارتباطی و مخابراتی با اشاره به اهمیت ارتباطات و اینترنت، خواستار رسیدگی به مشکلات ارتباطات در نقاط مختلف و مورد نظر شد و افزود: مخابرات نقش اساسی در حوزه رشد تولید دارد، اگر توسعه زیرساخت‌ها و در راستای آن خدمات را داشته باشیم، مطمئناً بسیاری از فعالیت‌های تولیدی و خدماتی ما می‌تواند سریعتر، آسان‌تر و بهتر انجام شود. 

وی با بیان اینکه روستاهای حوزه انتخابیه  نیاز به توجه ویژه برای تحقق مطالبات مردم دارد، گفت: مسئولان عزم جدی برای رفع مشکلات مردم در روستاهای شهرستان بهار داشته باشند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس افزود: پاسخگویی دستگاه‌ها یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی است که شاهد حضور مدیران پاسخگو، پرتلاش، شفاف و خوش‌قول در اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و مخابرات استان هستیم.

وی در ادامه تجهیز برخی از دکل‌های مخابراتی این دو شهرستان را توسط ادارات ذیربط خواستار شد و افزود: برخی از دکل‌های مخابراتی هم نیاز به ارتقا و به‌روزرسانی دارند که مورد شناسایی قرار گرفتند و باید عملیات اجرایی لازم برای ارتقا روی آن‌ها انجام گیرد.

توسلی در پایان توسعه و ارتقای خدمات و زیرساخت‌های مخابراتی در شهرها و روستاها را لازم دانست و خاطرنشان کرد: چندی پیش جلسه‌ای را در سطح کشوری برگزار کردیم تا به واسطه آن تجهیزات لازم را دریافت و در اختیار ادارات مخابرات دو شهرستان قرار دهیم.

مشاور وزیر ارتباطات و مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی کشور ضمن تشریح سیاست‌های کلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطات، طرح‌ها و پروژه‌های وزارت در این شهرستان ارائه کرد و گفت: وزارت ارتباطات همواره برنامه‌های ویژه‌ای برای مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته در مسیر برقراری عدالت در حوزه ارتباطات و کاهش شکاف دیجیتالی داشته است.

روحی یادآور شد: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اجرای طرح‌های وزارت ارتباطات از جمله طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی USO و  هوشمندسازی سعی در ایجاد ارتباطی پایدار در سراسر استان داشته است.

در این نشست با ایجاد و احداث هفت نیوسایت، ارتقای سایت‌های مخابراتی و بررسی شبکه‌های مورد نظر در روستاها با هدف ارائه اینترنت پرسرعت مخابرات و ظرفیت سازی تلفن ثابت با ۲۴ عنوان مصوبه در بخش‌های مرکزی، لالجین و صالح آباد شهرستان بهار موافقت شد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول