اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی، راهکار ثمربخشی تلاش برای تعالی جامعه

در نشست هم اندیشی روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مراکز استان‌های کشور و شهرهای حماسه‌ساز در تبریز، نقش و کارکردهای اقدامات فرهنگی و پایه‌ای بررسی می‌شود.

تمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی، راهکار ثمربخشی تلاش برای تعالی جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حکمرانی مردمی و مدیریت شهری، آموزش های شهروندی و آسیب شناسی فرهنگی شهرهای حماسه‌ساز، با حضور روسای کمیسیون‌های فرهنگی شوراهای اسلامی مراکز استانها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین پنل‌های تخصصی با محوریت حکمرانی خوب، با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و نیز کارشناسان حوزه های فرهنگی و اجتماعی در تلاش برای دستیابی به راهکارهای اثربخش و کارا در این زمینه است.

این نشست با تبیین کنگره 10 هزار شهید گلگون‌کفن استان که آبان‌ماه در تبریز برگزار می‌شود، گامی در جهت برنامه‌ریزی‌های دقیق و کارشناسی شده و بهره‌مندی از مسائل نظری و عملی در عرصه های فرهنگی است.
 
همچنین، برقراری ارتباط مستمر بین کمیسیونهای فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استانها و مبادله اطلاعات و یافته ها و بررسی مسائل مشترک و بسترسازی برای اتخاذ تصمیمیات کارشناسی شده و پیگیری آنها از طریق مراجع ذی ربط و در نهایت تحقق هر چه بهتر مفاد قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور به خصوص در زمینه های فرهنگی و اجتماعی و نیز تحقق منویات مقام معظم رهبری در صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، از موارد مورد توجه این هم‌اندیشی است.

گفتنی است دومین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور و پنجمین اجلاس روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی، با حضور صاحب‌نظران و اساتید این حوزه به میزبانی شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز در حال برگزاری است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول