اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

حق شهرستان نفت‌خیز بهمئی از نفت داده شود

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در پاسخ به اظهارات مسئولان نفت آغاجاری گفت: حق شهرستان نفت‌خیز بهمئی از نفت داده شود.

حق شهرستان نفت‌خیز بهمئی از نفت داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی؛ جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: شهرستان بهمئی شهرستانی که است که در سال ۱۳۵۷ و ۱۳۵۶ نشان داد چه مردمانی دارد.

سرهنگ داوود بهزادی بیان کرد: شهرستان بهمئی ۱۳۰ شهید والامقام را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد و هنوز هم آماده هستند تا برای این نظام از جان خود بگذرند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: بیشترین مشکل مردم شهرستان بهمئی بحث بیکاری جوانان است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی بیان داشت: شهرستان بهمئی ظرفیت فراوانی در تمام حوزه ها دارد و از ظرفیت خوب چاه های نفت برخوردار است.

سرهنگ بهزادی با اشاره به صحبت های رئیس شرکت نفت آغاجری گفت: با اینکه بگویید نمی‌شود و توپ را به زمین دیگران بیندازید مشکلی برطرف نمی‌شود حق مردم بهمئی را بدهید بیشتر از این مردم را اذیت نکنید.

سرهنگ بهزادی در پایان گفت: مطالبه به حق مردم بهمئی ایجاد پالایشگاه در شهرستان است که باید در این مورد اقدامات لازم صورت بگیرد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول