اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

۱۲ حوزه کنکور در کهگیلویه با سه هزار داوطلب

رئیس آموزش وپرورش کهگیلویه با اشاره به برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۲ گفت: ۱۲ حوزه امتحانی برای برگزاری این آزمون پیش بینی شده است.

۱۲ حوزه  کنکور در کهگیلویه با سه هزار داوطلب

فریدون فاطمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، از برگزاری کنکور سراسری به صورت مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: بنا به تصمیم مسئولان کنکور سراسری ۱۴۰۲ شهرستان به صورت مشترک با دانشگاه ازاد اسلامی دهدشت برگزار می‌شود که ۱۵۳۰ داوطلب توسط دانشگاه آزاد ساماندهی می‌شوند.

مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه افزود: به جهت جلوگیری از اشکالات و اختلالات مدیریت واحد حوزه ها در اجرای فرایند کنکور سراسری نتیجه بخش‌تر است.

وی بیان کرد: ۳۷۵۷ داوطلب در رشته‌های مختلف در کنکور سراسری تیرماه این شهرستان به رقابت می‌پردازند.

فاطمی‌زاده در خصوص آزمون کنکور سراسری گفت: کنکور امسال در ۱۲ حوزه برگزار می‌شود که سهم دانشگاه آزاد یک حوزه و آموزش و پرورش ۱۱ حوزه است.

وی گفت: در روز چهار شنبه ۱۴ تیرماه نوبت صبح آزمون علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی در ۵ حوزه و در نوبت عصر آزمون رشته هنر برگزار می‌شود.

فاطمی‌زاده ادامه داد: روز پنجشنبه ۱۵تیرماه در نوبت صبح رشته علوم تجربی در ۸ حوزه و عصر پنج شنبه آزمون رشته زبان خارجه در شهرستان با رعایت تمام موارد شیوه نامه کنکور سراسری برگزار می‌شود.

وی از امنیت بالای حوزه و تجهیز داخل و بیرون حوزه‌ها به دوربین‌های مداربسته گفت: تمام حوزه‌های کنکور سراسری در شهرستان به دوربین مداربسته، راکت‌های مغناطیسی، دستگاه‌های سیگنال یاب مجهز و بازرسی بدنی به صورت کاملا اصولی در درب ورودی حوزه انجام می‌گیرد.

فاطمی‌زاده سلامت و توانمندی نیروی انسانی در کنترل و برقراری نظم و مدیریت حوزه های امتحانی دو مولفه مهم دانست و گفت: با حساسیت و دقت بالا عوامل نیروی انسانی حوزه های کنکور را انتخاب می‌کنیم و در بحث نیروی انسانی به دو شاخصه سلامت و توانمندی مدیریت فرد نگاه ویژه‌ای داریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول