اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بازگشت نخستین گروه حجاج زنجانی از 15 تیرماه

مدیر فرودگاه‌ شهدای زنجان با اشاره به زمان بازگشت حجاج گفت: نخستین گروه حجاج زنجانی از 15 تیرماه وارد کشور می‌شوند.

بازگشت نخستین گروه حجاج زنجانی از 15 تیرماه

محمد قاسمی، مدیر فرودگاه‌ شهدای زنجان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: عملیات برگشت زائرین بیت‌الله الحرام از سرزمین وحی به فرودگاه شهدای زنجان در روزهای 15 تا 18 تیر 1402 انجام و نخستین پرواز روز 15 تیر در فرودگاه زنجان به زمین خواهد نشست.

مدیر فرودگاه‌ شهدای زنجان از آمادگی عوامل فرودگاهی برای بازگشت حجاج خبر داد و گفت: با برگزاری جلسات و اخذ تدابیر مناسب برای انجام هر چه بهتر عملیات بازگشت حجاج، هماهنگی لازم با ارگان‌های مستقر در فرودگاه صورت پذیرفته و تلاش می‌شود تا روند تحویل بار و خروج زائران از فرودگاه تسهیل و تسریع شود.

وی در ادامه گفت: حجاج و خانواده‌های آنها برای کسب اطلاع  از زمان و چگونگی انجام پروازها به پرتال فرودگاه شهدای زنجان به نشانی https://zanjan.airport.ir مراجعه و در بخش ویژه حج پرتال، اطلاعات مورد نظر خود را کسب و یا با شماره تلفن 199(بدون پیش شماره) و شماره تلفن‌های 02433360304، 02433360305 اطلاعات پرواز فرودگاه شهدای زنجان تماس حاصل کنند.

گفتنی است؛ در عملیات رفت حج تمتع سال جاری، تعداد 1363 زائر زنجانی با 6 سورتی پرواز ایرباس 300 و 320 و توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر از فرودگاه شهدای زنجان عازم مدینه منوره شدند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول