اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۱۵۰ عنوان برنامه دهه ولایت در شهرستان ری برگزار می‌شود

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری با اشاره به ایام نورانی دهه ولایت و امامت و در پیش بودن عید با سعادت غدیرخم از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه شاخص در شهرستان ری خبر داد.

۱۵۰ عنوان برنامه دهه ولایت در شهرستان ری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه ری، با تبریک دهه ولایت و امامت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و امام جمعه شهرری، جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرری و به موازات آن در بخش‌های تابعه تشکیل و سیاست‌های کلی، اهداف و برنامه‌های قابل اجرا در دهه ولایت ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: با هم‌افزایی شکل گرفته میان ادارات و دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های فعال مردمی، امسال در سطح شهرستان شاهد برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی، هنری، ورزشی و اجتماعی هستیم.

سرپرست فرمانداری ویژه ری با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر مردمی در سطح شهرستان افزود: خوشبختانه در شهرستان ری سهم بزرگی از فعالیت‌های فرهنگی با مشارکت و حضور فعال گروه‌های داوطلب مردمی صورت می‌گیرد.

دیدار با ۳۰۰ نفر از سادات ایثارگر شهرری به مناسبت عید غدیر

حجت الاسلام کنگرلو رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ری نیز با تبیین برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در دهه ولایت گفت: توجه ویژه به موضوع جهاد تبیین، روشنگری و بصیرت‌ افزایی، مردمی کردن برنامه‌های این دهه، ایجاد هماهنگی و هم‌‌افزایی میان ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌های دولتی جهت تقویت برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه‌ در انعکاس وسیع برنامه‌های برگزار شده از جمله مهمترین اهداف و سیاست‌های کلان برنامه‌های تدوین شده به مناسبت این دهه مبارک است. 

وی ادامه داد: به طور یقین وجود آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و سایر امامزادگان والامقام و نیز حضور پرشور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان شکوه و عظمت خاصی به این مراسمات و بطور خاص مراسم عیدغدیر خواهد بخشید. بطوریکه در آستان حضرت سیدالکریم در این دهه نورانی، همه شب مراسمات مختلف و توزیع اطعام تا شب ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ری عنوان کرد: مراسم های سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای گروهای سرود، مسابقات فرهنگی، شب شعر، اجرای تئاتر، نمایش فیلم، رونمایی از کتاب، غرفه های کودک و نوجوان و عفاف و حجاب و مراسم سنتی پرده خوانی غدیر، ازجمله برنامه های دهه امامت و ولایت است که در سطح شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام کنگرلو خاطرنشان کرد: اجرای سنت پسندیده تجلیل از سادات با برنامه ریزی برای دیدار با ۳۰۰ نفر از سادات ایثارگر و نیز سنت پرفضیلت و سفارش شده اطعام در روز غدیر که با توزیع هزاران پرس غذا توسط آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، موکب ها، بقاع متبرکه، مساجد، هیئات مذهبی، مساجد، گروه های مردمی و پایگاه های بسیج جهت توزیع در مساجد و مصلی های برگزاری نمازجمعه در سطح شهرستان از دیگر برنامه های این ایام است که تا روز مباهله ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/67062

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول