اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تلاش استاندار قم برای پیشرفت ورزش قهرمانی

استاندار قم به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با هدف توسعه و تثبیت جایگاه قم واستفاده از ظرفیت ها و استعدادهای 2 رشته والیبال و کشتی در میادین بین المللی و حضور مربیان فدراسیون در قم، با روسای فدراسیون‌های کشتی و والیبال دیدار کردند.

تلاش استاندار قم برای پیشرفت ورزش قهرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی امروز به همراه ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با روسای فدراسیون‌ های والیبال و کشتی در محل فدراسیون‌ها با هدف توسعه این 2 رشته ورزشی در قم دیدار کردند.

استاندار قم در این جلسه بر توسعه و تثبیت جایگاه قم در ورزش های قهرمانی و استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای 2 رشته والیبال و کشتی در میادین بین المللی و حضور مربیان فدراسیون در قم تاکید کرد.

شاهچراغی در ادامه بیان کرد: باتوجه به پیش‌رو بودن مسابقات آسیایی در سال جاری از شما میخواهیم که این دو فدراسیون تعامل بسزایی با اداره‌ کل ورزش و جوانان استان و هیات‌های ورزشی تابعه داشته باشند.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول