اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

مشارکت ۱۰ هزار ایلامی در جشن عید غدیر

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: بالغ بر ۱۰ هزار نفر در جشن بزرگ چهار ساعته عید غدیر خم در مصلای شهر ایلام شرکت کردند.

مشارکت ۱۰ هزار ایلامی در جشن عید غدیر

حجت‌الاسلام محمدعلی نجفی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام شامگاه امروز در حاشیه جشن بزرگ عید غدیر در محل مصلی شهر ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری  فارس در ایلام گفت: جشن بزرگ عید غدیر از ساعت ۱۶ امروز به مدت ۴ ساعت به صورت متمرکز با حضور اقشار مختلف مردم با هر فکر و سلیقه در محل مصلی شهر ایلام برگزار شد.

وی افزود: طبق آمار برگرفته از توزیع برگه های قرعه کشی تا یک ساعت قبل از پایان مراسم بالغ بر ده هزار نفر در این جشن حضور داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: از مشارکت تمامی مجموعه های مردمی در برپایی بیش از بیست غرفه در حاشیه این مراسم تشکر کنیم. 

حجت الاسلام نجفی خاطر نشان کرد: برگزاری این جشن ها بهانه ای است تا مردم شهید پرور استان ایلام عشق و ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان دهند.

این مقام مسئول عنوان کرد: با توجه به ساعت اجرای جشن و هوای گرم، مصلی شهر ایلام به دلیل وسعت مکان سرپوشیده و حیاط بزرگ جهت جانمایی غرفه های متعدد این مکان توسط کارگزاران  جشن انتخاب شد.

وی به برنامه های اجرا شده در جشن بزرگ غدیر اشاره کرد و گفت: اجرای گروه‌های سرود، جنگ شادی کودکانه با حضور مل مل، عموصادق و عوامل بچه مسلمان از شبکه پویا، مولودی خوانی مداحان شاخص کشوری از جمله حاج احمد واعظی و همچنین مداحان استانی، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز از جمله برنامه های این جشن بزرگ بود. 

غدیر روز ناامیدی دشمنان اسلام است

حسن بهرام نیا استاندار ایلام نیز در این مراسم با اشاره به اینکه عید غدیر خُم بزرگترین عید امت اسلامی و روز ناامیدی دشمنان اسلام است، گفت: باید شکرگزار خداوند باشیم در جامعه ای زندگی می کنیم که در مسیر اعتلای دین اسلام گام برمی‌دارد.

وی افزود: دشمنان در همان زمان هم تلاش کردند بین مردم و ولایت فاصله بیندازند و در شرایط کنونی نیز دشمنان فعلی هم همان خط و مسیر را دنبال می‌کنند اما با بصیرت ملت ایران و رهبری  مقام معظم رهبری نقشه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود و مردم دشمنان را ناامید کرده و پای نظام و انقلاب بوده و هستند.

به گزارش  خبرگزاری فارس از ایلام در حاشیه این جشن موکب‌های پذیرایی، غرفه کودک و نوجوان، کانون پرورش فکری کودکان و... جهت بازدید عموم دایر بود. 
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول