اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تلاش می‌کنیم سپاهان را به قهرمانی برسانیم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: همه تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم و همه تلاشمان را می‌کنیم که تیم را به قهرمانی برسانیم.

تلاش می‌کنیم سپاهان را به قهرمانی برسانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کاوه رضایی بازیکن تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: باشگاه سپاهان فوق‌العاده بزرگ و همیشه از مدعیان است، می‌خواهیم در آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم و سپاهان را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

وی با بیان این‌که سپاهان به جز قدمت، طرفداران فوق‌العاده‌ای دارد، گفت: شهر اصفهان مردم اصیلی دارد، سابقه بازی در اصفهان را داشته‌ام و فوق‌العاده لذت بردم، امیدوارم این تجربه خاطرات گذشته را زنده کند.

رضایی با اشاره به این‌که باشگاه سپاهان فوق العاده بزرگ و با پیشینه بزرگی است، تصریح کرد: سپاهان همیشه بازیکنان بسیار بزرگی داشته است، در سطح ایران و آسیا از تیم‌های پرافتخار و جزو مدعیان بوده است، آرزوی خیلی از بازیکنان است که جزئی از سپاهان باشند و به این تیم کمک کنند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در مورد مورایس سرمربی سپاهان گفت: مورایس فوق‌العاده مربی خوبی است، تجربه زیادی دارد و با مربیان بزرگی کار کرده‌، همه بازیکنان می‌توانیم نکات ظریفی را از ایشان یاد بگیریم و در زمین استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم، بازیکن پازلی از تیم است و همه تلاش‌مان را می‌کنیم که تیم را به قهرمانی برسانیم.

رضایی در پایان خطاب به هواداران بیان داشت: هواداران بزرگ سپاهان امیدوارم مثل همیشه کنار تیم باشید و از تیم حمایت کنید تا بتوانیم به قهرمانی برسیم و شما را خوشحال کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول