اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نکا، میزبان همایش دوچرخه‌سواری گرامیداشت غدیر و شهدای مازندران

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت، نکا میزبان همایش بزرگ دوچرخه‌سواری گرامیداشت غدیر و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران است.

نکا، میزبان همایش دوچرخه‌سواری گرامیداشت غدیر و شهدای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، ماشاالله طرزه‌ای‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دهه ولایت و امامت قرار داریم و باید با بهره‌گیری از اعیاد بزرگ و قربانی کردن هوای نفس به جایگاه انسانی و قرب الهی برسیم.

وی افزود: برای دهه ولایت و اوقات فراغت برنامه‌ریزی‌های مختلفی را در حوزه فرهنگی و ورزشی اجرایی کرده‌ایم  و همایش بزرگ دوچرخه سواری آقایان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا یادآور شد: برنامه‌های مختلفی در این ایام همچون همایش خانوادگی روستای لیمونده و اهدای جوایز اجرا شد، همایش زرندین علیا در راستای ورزش محلات، جشنواره کودکان علوی و جوانان ورزش دوست در شهدای گمنام با حضور هیات ورزشی برگزار شد.

طرزه‌ای‌نژاد افزود: برنامه آتی جشن دهه ولایت روستای تلم و همایش بزرگ دوچرخه سواری با هدف بزرگداشت سرداران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان و جشن عید غدیر  است که با حضور میهمانان در ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود.

وی گفت: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی، مذهبی و ورزشی شهرستان نکا جشن بزرگ عید غدیر و همایش بزرگ دوچرخه سواری ویژه آقایان در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مناسبت دهه امامت و ولایت و بزرگداشت نام و خاطره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان‌مازندران با اجرای برنامه‌های متنوع و جنگ شادی را در دستور کار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا افزود: کم تحرکی در جامعه فراوان است و باید فرهنگ ورزش همگانی در دستور کار باشد که در همین راستا همایش دوچرخه سواری با هدف نهادینه کردن فرهنگ دوچرخه سواری برگزار می‌شود.

این‌ مسؤول گفت: تیم دوچرخه سواری آرویج شرق مازندران از نکا سال گذشته با اقتدار قهرمان استان شد و نگاه ما همگانی کردن ورزش دوچرخه سواری در بین بانوان و آقایان با حفظ شئون اسلامی و انسانی و در چارچوب قانون است تا براساس جمعیت و ضرورت توجه به ورزش همگانی، نشاط اجتماعی در جامعه فراهم شود.

طرزه‌ای‌نژاد یادآور شد: کلیه اماکن سرپوشیده شهرستان تنها یک،  بیست و نهم جامعه ما را پوشش می‌دهد و فضای کافی برای ورزش وجود ندارد و توجه به ورزش همگانی می‌تواند شرایط را برای سلامت و افزایش نشاط جامعه ایجاد کند که دوچرخه‌سواری در این بخش می‌تواند کمک کار باشد.

وی گفت: در آستانه‌ماه محرم هم رعایت شئون اسلامی در هیات ورزشی و اماکن ورزشی در دستور کار است و برنامه فرهنگی ویژه محرم و دسته‌روی و سینه‌زنی هیات ورزشی برگزار می‌شود.

سیدعمار محمدی هم در سخنانی اظهار کرد: همایش دوچرخه‌سواری ویژه آقایان در نکا با هدف گرامیداشت غدیر و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان و طرح اوقات فراغت از فرمانداری تا پارک ملت ۱۷ عصر چهارشنبه ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود.

رئیس هیات دوچرخه سواری نکا گفت: سه دستگاه دوچرخه و ۱۴ جایزه ۱۰ میلیون ریالی و جوایز نقدی دیگر از جوایز این دوره است که به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول