اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

نرم افزار«امداد و درمان سیار» برای زائران اربعین راه‌اندازی می‌شود

در‌ نشست ستاد اربعین جمعیت هلال‌احمر بر لزوم استفاده و راه‌اندازی نرم افزار امداد و درمان سیار برای زائران ایرانی در خاک عراق و در ایام اربعین تأکید شد.

نرم افزار«امداد و درمان سیار» برای زائران اربعین راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، نشست ستاد اربعین جمعیت هلال‌احمر، با حضور دبیرکل جمعیت هلال‌احمر، مدیران سازمان‌های جمعیت و مدیران عامل استان‌های دخیل در امر اربعین، تشکیل شد.

در این نشست، به لزوم استفاده از اپلیکیشن‌ها برای ارائه خدمات درمانی و سرپایی جمعیت هلال‌احمر به زوار از جمله راه‌اندازی اپلیکیشن امداد و درمان سیار زائران در کشور عراق و همچنین اجرای پویشی برای کاهش تصادفات جاده‌ای در مراسم اربعین، تاکید شد.

در نظر گرفتن تونل هوای سرد در مرزهای کشور، تامین لجستیک و ترابری، لزوم توجه به جانمایی پایگاه‎های ثابت و موقت و تامین زیرساخت‌های این پایگاه‌ها، لزوم جای‌گذاری مکانی برای ارائه خدمات امدادی سرپایی، برپایی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری در مرزهای کشور، هم‎افزایی بین سازمانی و مرکزی جمعیت هلال‌احمر و خارج از جمعیت، استفاده از ظرفیت‌های داوطلبی و خیریه‌ها برای ارائه خدمات به زائرین، به کارگیری دستگاه‎ های جی‌پی‌اس در خودروهای امدادی، تامین زیرساخت‌هایی برای احداث فضای دوستدار کودک و برپایی نماز و لزوم به کارگیری مترجمین در مراکز درمانی کشور عراق از مسائلی بود که در این نشست بدان توجه شد.

 اربعین امسال جمعیت هلال‌احمر در مرزهای خسروی، مهران، بازرگان، باشماق، چذابه، شلمچه، ریمدان، میرجاوه و تمرچین، استقرار و ارائه خدمت به زوار خواهد داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول