اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تخریب خانه‌های پلاک قرمز محله «حکمت‌آباد» کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، از تخریب خانه‌های پلاک قرمز محله «حکمت‌آباد» شهر کرمانشاه خبر داد.

تخریب خانه‌های پلاک قرمز محله «حکمت‌آباد» کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در راستای مطالبات اهالی محله حکمت‌آباد شهر کرمانشاه در خصوص توزیع، فروش و استعمال مواد مخدر در این محله، اظهار کرد: با کمک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی امروز صبح  یک منزل مواد فروش عمده به طور کامل تخریب شد.

وی ادامه داد: درب، پنجره و اتاق‌های توزیع کنند مواد مخدر ۷ منزل دیگر که در واقع به نوعی در امر توزیع مواد مخدر فعال بودند، تخریب شد بطوریکه دیگر قابل سکونت نیست و ۲ نفر از عمده‌فروشان نیز دستگیر شدند.  

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در خصوص دستگیری معتادان متجاهر نیز، گفت: در دو نقطه آلوده، منطقه آقاجان و تپه فتحعلی‌خان شهر کرمانشاه بیش ۱۳۰ نفر معتاد ساماندهی و در کمپ‌ها در حال نگهداری هستند.

وی در پایان، گفت: اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و روانگردان در جهت مبارزه قاطع با جرائم مواد مخدر با پیگیری‌های جدی و هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی همچنان بصورت مستمر و با جدیدت تمام ادامه دارد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول