اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بیش از ۵ هزار اخطار برق به ادارات کلانشهر اهواز

معاونت فروش و خدمات مشترکین برق اهواز گفت: به منظور اطلاع رسانی و کمک به حفظ پایداری شبکه برق و تحقق اهداف طرح صرفه جویی در مصرف وزارت نیرو، پنج هزارو ۷۲۶ پیامک اخطار و هشدار عبور از سقف مصرف برق، به ادارات کلانشهر اهواز ارسال شد.

بیش از ۵ هزار اخطار برق به ادارات کلانشهر اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مهرداد فارسیمدان، معاونت فروش و خدمات مشترکین برق اهواز امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با پیامک‌های اخطار سازمان آب‌وبرق اظهار کرد: در شروع طرح تشویقی پرداخت پاداش برق، همکاران ما با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود اطلاع رسانی کاملی به شهروندان و مشترکان محترم در همه بخشهای اداری،خانگی و کشاورزی داشته‌اند.

وی افزود: از تاریخ ۲۷ خرداد تا پایان یازدهم تیرماه تعداد چهار هزار و ۴۱۳ فقره پیامک و در مجموع از ابتدای طرح تعداد پنج هزار و ۷۲۶ فقره پیامک هشدار و مدیریت مصرف برای ادارات کلانشهر اهواز ارسال گردید.

فارسیمدان گفت: پس از ارسال پیامک مدیریت مصرف، هشدارعبور از سقف، اخطار و همچنین ارسال کتبی به ادارات پرمصرف در نهایت برق پنج اداره در شهرستان حمیدیه قطع شد.

معاونت فروش و خدمات مشترکین برق اهواز افزود: طرح پرداخت پاداش تا پایان شهریورماه ادامه دارد و براساس مصوبه وزیر نیرو مشترکین خانگی می‌توانند در صورت صرفه‌جویی نسبت به سال قبل، تا ۲۰برابر تعرفه برای هر کیلو وات ساعت پاداش دریافت‌ کنند که در این راستا ۳۷ درصد مشترکین اهوازی مشمول پاداش شده و به یکی از شهروندان مبلغ هفت میلیون و ۷۱۶هزار ریال پاداش تعلق گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول