اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

10 هزار محله کشور در روز عید غدیر مهمانی برپا می‌کنند

دبیر مهرواره محله همدل با اشاره به برگزاری «مهمونی محله» همزمان با برگزاری مهمانی غدیر در شهرهای مختلف گفت: در تلاش هستیم در 10 هزار محله به عشق امیرالمومنین علی (ع) به دست مردم و با محوریت مسجد این مهمانی‌ها برپا شود.

10 هزار محله کشور در روز عید غدیر مهمانی برپا می‌کنند

حجت‌الاسلام مهرداد جعفری دبیر مهرواره محله همدل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری طرح «مهمونی محله» همزمان با برگزاری مهمانی غدیر در شهرهای مختلف اظهار داشت: در طرح «مهمونی محله» قرار است، در ۱۰ هزار محله سراسر ایران به عشق امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت عید غدیرخم به دست مردم و با محوریت مسجد مهمانی برپا شود.

گره‌گشایی از مردم محله به عشق علی(ع)

وی افزود: در این مهمانی، امام محله، بانوی فعال مسجدی، بسیجی، جهادی، هیأتی و... تلاش می‌کنند با کمک مردم و با انجام اموری از قبیل اطعام، هدیه اسباب بازی به کودکان، ایستگاه صلواتی و پخش شیرینی و شربت، برپایی جشن و سرود و مولودی‌خوانی و همچنین گره‌گشایی از مردم محله به عشق علی(ع) عید غدیر را گرامی بدارند و شکر آن را به جای آورند.

جعفری تصریح کرد: در طرح «مهمونی محله» علاوه بر برگزاری جشن و مهمانی در محلات، تلاش می‌شود با تولید محتوا درباره الگوی امامت به عنوان آیین حکمرانی اسلام و همچنین آماده‌سازی بسته‌های محتوایی تحت عنوان «ره توشه ولایت» و انتشار آن به همه فعالان فرهنگی و مسجدی جهت ترویج فرهنگ غدیر کمک شود.

۱۱۰ پیشنهاد و ایده برای گره‌گشایی از مردم

دبیر مهرواره محله همدل گفت: همچنین ذیل طرح «مهمونی محله» طی فراخوانی با عنوان «به عشق علی» به مردم محلات سراسر ایران ۱۱۰ پیشنهاد و ایده گره‌گشایی داده می‌شود و از آنها خواسته می‌شود، تصاویر کارها و گره‌گشایی‌هایی را که در محله‌شان به عشق علی(ع) در ایام دهه ولایت و امامت انجام می‌دهند، برای دبیرخانه مهرواره محله همدل و ستاد برگزاری طرح «مهمونی محله» بفرستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول