اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شکار 2 کوادکوپتر رژیم صهیونیستی بر فراز جنین+ویدئو

گروه مقاومت «کتیبه جنین» با صدور بیانیه‌ای از شکار 2 کوادکوپتر رژیم صهیونیستی بر فراز جنین خبر داد.

شکار 2 کوادکوپتر رژیم صهیونیستی بر فراز جنین+ویدئو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه مقاومت «کتیبه جنین» (گردان جنین) زیرمجموعه «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از بامداد امروز در حال مقابله با تجاوز همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به جنین در کرانه باختری است، اعلام کرد که موفق شده است، طی عملیات امروز، دو کوادکوپتر رژیم صهیونیستی را سرنگون کند. 

به نوشته وبگاه «فلسطین الیوم»، این گروه مقاومت لحظاتی پیش با انتشار تصاویر و طی بیانیه‌ای اعلام کرد: طی عملیات "بأس جنین" (شجاعت جنین)، رزمندگان دلاور ما با یاری خداوند توانستند یک فروند کوادکوپتر نیروهای اشغالگر را در آسمان اردوگاه [جنین] ساقط کنند. این که دومین کوادکوپتری است که طی این عملیات تحت کنترل مقاومت درآمده است.

 

 

در حالی که ساعتها از آغاز تجاوز همه جانبه رژیم صهیونیستی به جنین در کرانه باختری می‌گذرد و تصاویر منتشر شده از این تجاوز، بیانگر حجم ویرانی بی‌سابقه در اردوگاه جنین است، مقاومت فلسطین نیز همچنان در حال پایداری در مقابل اشغالگران است.

تجاوز همه جانبه زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به جنین که از بامداد امروز آغاز شده و به اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی چند روز ادامه خواهد داشت، تاکنون به شهادت پنج فلسطینی و مجروحیت ۲۷ نفر منجر شده است. 

«کتیبه جنین» (گردان جنین) زیرمجموعه «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز طی بیانیه‌ای، نام عملیات خود در پاسخ به تجاوز اشغالگران به اردوگاه جنین را «بأس جنین» (شجاعت جنین) اعلام و تاکید کرد: «زمان آن فرا رسیده است که تمام سرزمین فلسطین به جهنمی برای اشغالگران و شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شود».

این گروه مقاومتی سپس اعلام کرد که برای هدف قرار دادن خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی از موادی استفاده کرده که پیشتر از آن استفاده نشده و برای نخستین‌بار علیه رژیم صهیونیستی به کار گرفته شده است و دقت بالایی در تخریب دارد.

شکار دو کوادکوپتر رژیم صهیونیستی در پی تیراندازی شدید نیروهای مقاومت در حالی صورت گرفت که بامداد روز گذشته نیز کتیبه جنین با همکاری نیروهای «کتائب شهداء الاقصی» (شاخه نظامی جنبش فتح)، موفق شدند، یک کوادکوپتر رژیم صهیونیستی را بر فراز اردوگاه جنین ساقط و کنترل آن را به دست گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول