اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

برگزاری سوگواره «احلی من العسل» در سراسر کشور

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری سوگواره «احلی من العسل» همزمان با روز ششم محرم در سراسر کشور خبر داد.

برگزاری سوگواره «احلی من العسل» در سراسر کشور

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در جلسه ستاد برنامه‌ریزی یازدهمین سوگواره احلی من العسل با اشاره به پیشینه این سوگواره اظهار کرد: ۱۱ سال پیش، این سوگواره بنیانگذاری شد تا بتوانیم پیوندی بین نوجوانان ۱۲ ساله دانش‌آموز با اهل بیت(ع) و محوریت حضرت قاسم (ع) ایجاد کنیم.

وی افزود: در طی این سال‌ها، این سوگواره در سال تحصیلی که دانش‌آموزان در کلاس‌های درس حضور داشتند به صورت باشکوهی برگزار شد و در دوران کرونا نیز با قوت هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری این سوگواره را برگزار کردیم.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: امسال هم همزمان با دوم مردادماه مصادف با ۶ محرم مانند سالیان گذشته این سوگواره را در سراسر کشور برگزار می‌کنیم و در نیمی از مناطق این مراسم رأس ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

باقری از تشکیل یک کارگروه ویژه برای برگزاری پویش مرتبط با سوگواره احلی من العسل خبر داد و گفت: سعی داریم یازدهمین دوره سوگواره «احلی من العسل» را با شکوه بیشتری به صورت حضوری برگزار کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول