اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گلستان میزبان مسابقات بیماران دیابتی قهرمانی کشور

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از میزبانی این استان برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بیماران دیابتی خبر داد و گفت: رقابت‌های بیماران دیابتی در رشته های بدمینتون، دارت، تنیس روی میز، شطرنج و پتانک طی روزهای ٢٠ لغایت ٢۴ در گرگان برگزار خواهد شد.

گلستان میزبان مسابقات بیماران دیابتی قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسمعلی برزمینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته با برگزاری جلسه‌ای ستاد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بیماران دیابتی تشکیل شد.

وی ادامه داد: در کشور ما زنگ خطر بیماری دیابت طی ۴ سال آینده به صدا درآمده و با برگزاری این مسابقات و حمایت مسئولین استان، می توانیم مردم را نسبت به این بیماری آگاه کنیم و بدون شک فضای پرشور و نشاط ورزش، تأثیر بسزایی در این امر خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: رقابت‌های بیماران دیابتی در رشته های بدمینتون، دارت، تنیس روی میز، شطرنج و پتانک طی روزهای ٢٠ لغایت ٢۴ در گرگان برگزار خواهد شد.

برزمینی بیان کرد: ظرفیت‌های گلستان برای برگزاری مسابقات ملی و حتی بین‌المللی بالا است و تجربه گذشته نیز این را نشان می‌دهد که گلستان توانمندی‌های بسیار بالایی در عرصه‌های مختلف ورزش دارد.

گفتنی است، استان گلستان ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و ۱۵۰ ملی پوش در رشته های مختلف ورزشی دارد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول