اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ایلام پایلوت شهر هوشمند کشور شد

شهردار ایلام گفت: شهرداری ایلام بر اساس شاخص های هوشمندسازی در سیستم اداری و طرح پایش شهری به عنوان پایلوت شهر هوشمند در کشور انتخاب شد.

ایلام پایلوت شهر هوشمند کشور شد

افشین مظفری شهردار ایلام عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران، گفت: شهرداری ایلام بر اساس شاخص های هوشمندسازی در سیستم اداری و طرح پایش شهری به عنوان پایلوت شهر هوشمند در کشور انتخاب شد و مدیران اداره روابط عمومی و امور بین الملل و سازمان انفورماتیک شهرداری ایلام مدیریت برگزاری برنامه های تدوین شده در نمایشگاه را بر عهده دارند.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه زیرساخت حمل‌ونقل برای ترافیک هوشمند، ایجاد فضا و بستر مناسب برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور بهره‌گیری بیشتر از علوم و فنون روز و ارتقای روش‌های علمی شهر هوشمند و ایجاد بستر مناسب برای انتقال دانش و فناوری جدید به کشور است.

شهردار ایلام ادامه داد: محورهای در نظر گرفته شده برای این رویداد شامل حمل‌ونقل هوشمند، ساختمان‌های هوشمند، دولت هوشمند، انرژی، محیط زیست هوشمند، تجهیزات زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات، سلامت، آموزش و پرورش، اقتصاد هوشمند و امنیت در شهرهای هوشمند است.

مظفری تاکید کرد: برگزاری این رویداد نقش بسیار مهمی در توانمندسازی شهرهای نوآور و تصمیم‌گیری بهتر مدیران شهری به‌منظور ارائه مطلوب خدمات نوین شهری دارد. وی یادآور شد: این نمایشگاه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان با اختصاص یارانه نمایشگاهی برگزار شده است و علاقمندان حوزه فناوری، هوشمندسازی، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها می‌توانند در این رویداد مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایشگاه شهر هوشمند به همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، وزارت کشور و با مشارکت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته توانمندی‌های حوزه حمل‌ونقل هوشمند امروز در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد.

چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران ۱۱ تا ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) در حال برگزار است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول