اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزیدگان حوزه اصناف، صنعت و معدن تجلیل می شوند

دبیر کمیته بزرگداست دهه تولید و تجارت در استان زنجان گفت: مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان حوزه اصناف، صنعت و معدن استان زنجان برگزار می شود.

برگزیدگان حوزه اصناف، صنعت و معدن تجلیل می شوند

محمد قربانلو، مدیر روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت و دبیر کمیته بزرگداست دهه تولید و تجارت در استان زنجان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: به مناسبت روز ملی اصناف و روز ملی صنعت و معدن 31 برگزیده این حوزه‌ها معرفی و تجلیل می‌شوند.

مدیر روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان زنجان افزود: به دلیل برگزاری مراسم‌های ملی در ایام دهه تولید و تجارت یعنی از اول تا دهم تیر، مراسم استانی از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 15 تیر ماه برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از فعالان صنعت،معدن، اصناف، تجار و بازرگانان برای حضور در این مراسم، محل اجرای آن را سالن همایش‌های اتاق بازرکانی زنجان اعلام کرد.

دبیر کمیته بزرگداشت دهه تولید و تجارت در استان زنجان با بیان اینکه در حوزه صنعت و معدن و صنایع معدنی 16 منتخب استانی خواهیم داشت، گفت: 10 نفر منتخب حوزه اصناف نیز در همایش 15 تیرماه معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی معرفی پیشکسوت حوزه صنعت، پیشکسوت حوزه معدن و 2 واحد منتخب در حوزه انجام مسئولیت‌های اجتماعی را از دیگر برنامه‌های کمیته بزرگداشت دهه تولید و تجارت برشمرد.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول