اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اصفهان میزبان مسؤولان انتخابات وزارت کشور

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از میزبانی اصفهان از همایش منطقه‌ای انتخابات در روزهای سیزدهم و چهاردهم تیرماه، خبر داد.

اصفهان میزبان مسؤولان انتخابات وزارت کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در حاشیه هشتمین جلسه ستاد انتخابات، ضمن تبریک ایام عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: در جلسات ستاد انتخابات مسائل متفاوتی که در فرآیند انتخابات وجود دارد، با در نظر گرفتن چهار راهبرد مورد تأکید مقام معظم رهبری(مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت) مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این جلسه مباحث مطروحه دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار که یک حوزه انتخابیه مشترک دارند از جمله مسائل زیرساختی، آمادگی شعب و اقداماتی که برای اجرای صحیح و سالم انتخابات در این دو شهرستان لازم است بررسی شد.

جان‌نثاری عنوان کرد: همچنین تأکید شد شعب اخذ رأی در سراسر استان از جمله این دو شهرستان به نحوی انتخاب شوند تا دسترسی سریع و آسان مردم به شعب میسر شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: آموزش هر چه بیشتر عوامل اجرایی انتخابات به منظور اجرای قوانین با سرعت و دقت بالا نیز مورد تأکید قرار گرفت.

وی از میزبانی اصفهان از همایش منطقه‌ای انتخابات خبرداد و گفت: این همایش سیزدهم و چهاردهم تیرماه در شهر اصفهان با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، فرمانداران، مدیران فناوری اطلاعات فرمانداری‌ها و مسؤولان آموزش انتخابات شش استان برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: استان‌های مرکزی، قم، قزوین، البرز، چهارمحال و بختیاری و اصفهان در این همایش حضور خواهند داشت.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: امیدوارم میزبان خوبی برای این همایش منطقه‌ای باشیم و راهبردهای مطلوبی نیز برای فرآیند انتخابات در نظر گرفته شود.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول